تلویزیون‌ جدید Bravia Master سونی ۴۵۰۰ دلار قیمت دارد

امتیاز دهید post

نمایشگاه IFA برلین شاید به اندازه نمایشگاه‌های بزرگی همچون CES و MWC هیجان‌انگیز نباشد، اما برندهای مطرح گاهی محصولات خیره‌کننده‌ای را در آن رونمایی می‌کنند. از جمله این برندها می‌توان به سونی با تجربه اشاره کرد که امسال نسل جدید تلویزیون‌های Bravia Master خود را به برلین آورده است.

سونی با دو تلویزیون در نمایشگاه آیفا حاضر شده، یکی A9F پنجاه و پنج اینچی که دارای نمایشگر اولد بوده و قیمت مدل پایه آن از ۴۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. اما تلویزیون بعدی، Z9F نام دارد که دارای نمایشگر شصت و پنج اینچی LED است و هزار دلار از مدل قبلی گران‌تر است. همچنین اگر بخواهید مدل هفتاد و پنج اینچی این تلویزیون استثنائی را بخرید، باید حداقل ۷۰۰۰ دلار برای این کار کنار بگذارید.

هر دو تلویزیون جدید Bravia Master به پردازنده تصویر X1 Ultimate مجهز هستند که می‌تواند به پخش تصاویری با رزولوشن بسیار بالا (که سونی از آن با عنوان "سوپر رزولوشن" یاد می‌کند) بپردازد. همچنین تکنولوژی HDR مبتنی بر اشیاء هم از دیگر نوآوری‌هایی بوده که شرکت ژاپنی کهنه‌کار در آخرین تلویزیون‌هایش به کار برده است.

به گفته سونی، این تلویزیون‌ها نخستین دستگاه‌هایی خواهند بود که از حالت کالیبره نت‌فلیکس برای استریم با کیفیت‌ تصاویر پشتیبانی خواهند کرد. سونی هنوز برای این دو تلویزیون زمان عرضه مشخصی را در نظر نگرفته و احتمالا انجام این کار را به بعد از نمایشگاه آیفا موکول کرده است.

با این وجود پیش فروش این محصولات از همین امروز آغاز شده که برای این کار می‌توانید به وبسایت سونی مراجعه نمایید.

The post تلویزیون‌ جدید Bravia Master سونی ۴۵۰۰ دلار قیمت دارد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط