رونمایی از قسمت اول سریال نهنگ آبی

امتیاز دهید post

قسمت اول سریال نهنگ آبی رونمایی شد/فریدون جیرانی حاضر به ارائه توضیحات نشد. در حالی از قسمت اول سریال نهنگ آبی رونمایی شد که فریدون جیرانی حاضر به توضیحی در مورد صحت ماجرای پاپاراتزی نشد. بعد از ظهر روز دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ از اولین قسمت سریال نهنگ آبی با حضور تنی چند از عوامل و اهالی رسانه رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم که در پردیس باغ کتاب برگزار شد، فریدون جیرانی بر روی سن آمده و گفت: من تنها خالق این اثر نیستم، بلکه خالق اصلی آن سعید ملکان، تهیه کننده این اثر است که فراتر از یک تهیه کننده و سینمای ایران است.

وی توضیح داد: البته آقای ملکان به دلیل اینکه سر میز میکس قسمت دوم سریال حضور دارد در این مراسم شرکت نکرده است.

جیرانی در ادامه افزود: من از سرمایه گذاران این اثر یعنی هنر اول و وی او دی فیلیمو و بازیگران هم ممنونم.

 

سپس این کارگردان با دعوت از بازیگران از بین عوامل حاضر در سالن، حسین یاری ، مصطفی زمانی ، مجید مظفری ، ماهور الوند ، و آزاده صمدی را به روی سن فراخواند. در این میان ویشکا آسایش هم برای مدت کوتاهی در این مراسم حضور داشت.

از دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم می توان به سعید سهیلی کارگردان سینمای ایران و سیروان خسروی و کاوه یغمایی که تیتراژ پایانی این سریال را خوانده اند، اشاره کرد.

با برش کیک تولد این سریال جشن گرفته شد و پس از آن اولین قسمت این سریال شبکه نمایش خانگی برای حضار به نمایش در آمد.

در حاشیه این مراسم و پیش از شروع آن خبرنگار خبرگزاری موج سعی کرد تا با فریدون جیرانی در مورد ویدئوی جنجالی روزهای اخیرش که نسبت به فعالیت یک پارپاراتزی و کلیپ هایی که ادعا کرده بود این اینستاگرامر بدون اطلاع سازندگان این سریال، از پشت صحنه آن منتشر می کرد، گفت و گویی داشته باشد که از انجام مصاحبه امتناع کرده و توضیح در این مورد را به مسئول تبلیغات پروژه حواله داد.

 

بنابراین می توان با اطمینان بیشتری گفت که همانطور که در این روزها، عده بسیاری آن ویدئو را تبلیغاتی و ادعاها و موضع گیری این کارگردان و روزنامه نگار پیشکسوت را خلاف واقع و جزیی از برنامه مارکتینگ پروژه خوانده بودند، همه ماجرای پاپاراتزی و هک شدن سایت آپارات که از سرمایه گذاران پروژه، یک حرکت تبلیغاتی بوده است.

دانلود سریال نهنگ آبی

سریال نهنگ

  • فریدون جیرانی پیش از این فیلم‌هایی مانند «پارک وی»، «شام آخر»، «صورتی» و «قرمز» را ساخته است.
  • سعید ملکان نیز سابقه تهیه‌ی فیلم‌هایی مانند «تنگه‌ ابوقریب»، «ابد و یک روز» و «برادرم خسرو» را دارد. بهرام توکلی، نویسنده سریال «نهنگ آبی» سابقه ساخت فیلم‌های «پابرهنه در بهشت»، «پرسه در مه»، «اینجا بدون من»، «من دیه‌گو مارادونا هستم» و «تنگه ابوقریب» را دارد. توکلی اکنون مشغول ساخت فیلم «جهان پهلوان تختی» است.
  • لیلا حاتمی، بازیگر سریال «نهنگ آبی» پیش از این در فیلم‌هایی مانند «رگ خواب»، «جدای نادر از سیمین» و اخیرا «بمب؛ یک عاشقانه» بازی کرده است.
  • ساعد سهیلی نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «لاتاری» و «رخ دیوانه» را دارد. او اکنون با فیلم «اتاق تاریک» روی پرده است.
  • حسین یاری پیش از این با بازی در سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است.
  • آزاده صمدی از دیگر بازیگران «نهنگ آبی» است، این بازیگر در فیلم‌هایی مانند «سیزده» و «آفریقا» بازی کرده است.
  • مصطفی زمانی نیز سابقه بازی در سریال «یوسف پیامبر» و سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» را دارد.

 

حواشی سریال نهنگ آبی علی احمدزاده کارگردان فیلم مادر قلب اتمی، نسبت به کپی کردن گریم یکی از شخصیت‌های این سریال از شخصیت اصلی فیلمش به سازندگان سریال پخش خانگی «نهنگ آبی» واکنش داده و تصویر منتشر شده از گریم لیلا حاتمی در این سریال را به چالش کشیده‌است. او در مطلبی طراح گریم «نهنگ آبی» را متهم به دزدی شخصیت کرده‌است.

علی احمدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خانم حاتمی عزیز، به آقای ملکان (تهیه‌کننده و گریمور نامحترم موسسه اوج) سلام برسونید و خدمتشان عرض کنید: کلاهی که امروز بر سر شماست بخشی از هویت یک کاراکتر است که قبل‌ها طراحی شده، خریداری شده و نمایش داده شده و حالا به این شکلی دزدیده شده و بدون هیچ تغییری دوباره بر سر شما فرورفته، جای بسی تأسف است که امروز این گونه دزدی‌ها لا به لای دزدی‌های کلان کوچک شمرده می‌شود.

 

مطالب مرتبط