تریلر فصل سوم سریال گرند تور The Grand Tour منتشر شد

5/5 - (1 امتیاز)

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون اولین تریلر فصل سوم سریال The Grand Tour (گرند تور) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات فصل سوم این برنامه سریالی در مورد ماشین هستیم و علاوه بر نمایش شوخی‌های همیشگی و دوست داشتنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، تصاویری از ماجراجویی‌ها، چالش‌ها و مکان‌هایی که قرار است در طول فصل سوم فصل سوم سریال The Grand Tour آن را مشاهده کنیم، نمایش داده می‌شود. سوئد، دیترویت، نوادا، کلمبیا، مغولستان، چین، اسکاتلند و فرودگاه استانستد لندن، از جمله مکان‌هایی هستند که قرار است در طول فصل سوم سریال گرند تور به آن سفر کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


 


همچنین در پایان این تریلر تایید شد که که پخش هفتگی فصل سوم سریال The Grand Tour از روز جمعه، ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. این برنامه، برنامه جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌؛ مجریان سابق مستند محبوب و خودرومحور تاپ‌ گیر (Top Gear) شبکه بی‌ بی‌ سی (BBC) است که از طریق شبکه استریم آمازون پرایم در حال پخش است. تاکنون دو فصل از برنامه The Grand Tour منتشر شده که با استقبال بسیار گسترده کاربران این سرویس استریم مواجه شده است.

ساختار برنامه : گرند تور ترکیبی از مستند، آزمایش خودرو و گفت و گو است. این برنامه در تمامی بخش های خود ته مایه طنز دارد و مجری های برنامه به شوخی های مختلفی می پردازند. بخش آزمایش و مستند بیرون از استودیو و بخش گفت و گو درون استودیو ضبط می شود. محل استودیوی برنامه درون یک خیمه بزرگ است. هر قسمت از این برنامه به طور میانگین یک ساعت زمان دارد. بخش مهمان ها از فصل سوم به بعد این برنامه حذف شده است. فصل چهارم به طور کلی فاقد بخش خیمه خواهد بود و تمامی برنامه بیرون استودیو صورت می پذیرد.

جهت دانلود سریال گرند تور با زیرنویس و دوبله فارسی به سایت هکس دانلود مراجعه کنید .

اخبار فصل چهارم : چندی پیش، صفحه‌ی فیسبوک رسمی گرندتور با انتشار پیامی کوتاه از آمازون، تولید فصل چهارم این برنامه را تأیید کرد. در این پیام آمده است:اعلام می‌کنیم که گرندتور برای فصل چهارم ادامه خواهد داشت و آمازون پرایم، همچنان منزلی برای جرمی، ریچارد و جیمز برای سال‌های آینده خواهد بود. در فصل چهارم چادر بزرگ استودیو کنار گذاشته می‌شود و سفرها و ماجراجویی‌های بزرگ که مخاطبان عاشق آن‌ها هستند، وجود خواهند داشت.

 

مطالب مرتبط