سریال هیولا را از کجا دانلود کنیم ؟

امتیاز دهید post

سریال هیولا جدیدترین همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم خانی است که این روزها به یکی از سریال های پرطرفدار تبدیل شده است. مدیری پس از سریال های بسیار موفق طنز تلویزیونی ای مثل نقطه چینٰ پاورچینٰ و شب های برره که در دوتا از آن ها با قاسم خانی همکاری کرده بود و بعد از مجموعه بسیار موفق قهوه تلخ که راهی شبکه نمایش خانگی نمود بار دیگر مجموعه ای طنز ساخته که طبق پیشبینی ها قرار است مثل کارهای قبل دل طرفدارانش را بدست آورد.

خلاصه داستان سریال هیولا

هوشنگ از خانواده ای با شرافت و آبرومند است که به دلیل شرافتشان زبان زد خاص و عام اند و حتی فامیل آن ها نیز به همین اسم است؛ شرافت! هوشنگ تمام تلاشش را می کند که آبروی خاندان خود را حفظ کند و به شرافتمندانه ترین شکل ممکن زندگی کند. اما مشکلاتی از قبیل بیماری مادرش، احتیاجات خانواده و بدهی او را در مسیر دیگری قرار می دهد….

بازیگران سریال هیولا

فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری، محسن قاضی مرادی و…

موضوع سریال هیولا دربارهٔ خانواده ای است که از زمان احمدشاه تا حالا می‌خواهند شریف باشند و شریف بمانند. درست مثل نام خانوادگی شان و اسم کوچه ای که در آن زندگی می‌کنند: «شرافت».اما انگار شریف ماندن این روزها خیلی سخت شده‌است. نه تنها به دلیل مشکلات اقتصادی، بلکه به دلیل پیدا شدن نسل جدیدی از شرافت که از پدر به جای شریف بودن، آسایش و رفاه می‌خواهند. نسل دههٔ هشتاد و از آن معترض تر دههٔ نود.

هیولا مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلمنامه این سریال، پیمان قاسم‌خانی است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۱۷ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید. پخش این سریال از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ به صورت هفتگی (دوشنبه‌ها) از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام می‌شود.هیولا هفتمین همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی بعد از سریال‌هایی همچون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،گنج مظفر، مرد هزارچهره می‌باشد. ویکی پدیا

دانلود سریال هیولا

جهت دانلود سریال هیولا میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه کنید : https://hexdownload.org/33683/the-monster-series

 

مطالب مرتبط