اطلاعات جدید از یک نمونه ال جی V40 ThinQ با رم 8 گیگابایتی خبر می دهند

امتیاز دهید post

دو هفته به تاریخ رونمایی از موبایل ال جی V40 ThinQ باقی مانده و بر اساس اطلاعات موجود، چند نسخه مختلف از این گوشی با حافظه های داخلی متفاوت راهی بازار خواهند شد.

اما به تازگی تصویری از یک برگه مشخصات فنی منتشر شده که نشان می دهد یک مدل رده بالا از ال جی V40 ThinQ با رم 8 گیگابایتی نیز در راه خواهد بود که این نسخه احتمالاً بالاترین حافظه داخلی (شاید 512 گیگابایتی) را به خود اختصاص خواهد داد.

تغییرات اصلی V40 ThinQ را باید در بخش بیرونی آن جست و جو کرد

سایر مشخصات پرچمدار بعدی ال جی با نسخه قبلی (V35 ThinQ) تفاوت چندانی ندارند و در مدل پایه انتظار وجود حافظه داخلی 128 گیگابایتی با امکان ارتقا از طریق کارت میکرو اس دی را داریم. در ضمن حضور چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 نیز در ال جی V40 ThinQ تقریباً قطعی بوده و یک باتری نه چندان غول آسای 3300 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

البته تغییرات اصلی V40 ThinQ را باید در بخش بیرونی آن جست و جو کرد چرا که در این قسمت نمایشگر به ابعاد 6.4 اینچ رشد کرده و از یک ناچ (بریدگی) مانند محصولات اپل بهره می برد. هرچند در این بریدگی خبری از فناوری Face ID نیست و تنها یک اسپیکر مکالمه و دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی را در بر خواهد گرفت.

در پنل پشتی نیز ماژول دوربین دوگانه جای خود را به چیدمان لنز سه گانه داده که شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی در کنار حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز واید و سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فتو می شود.

گفتنی است ال جی تصمیم دارد پس از معرفی پرچمدار جدید، نخستین محموله ها را تا آخر مهر ماه به دست مشتریان برساند؛ اما باید منتظر بود و دید که واکنش بازار و خریداران واقعی نسبت به محصول ال جی چگونه خواهد بود و آیا این شرکت بر اساس پیش بینی ها دچار زیان هنگفت می شود یا خیر.

احتمال زیان هنگفت بخش موبایل ال جی در سه ماهه جاری

The post اطلاعات جدید از یک نمونه ال جی V40 ThinQ با رم 8 گیگابایتی خبر می دهند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط