هشدار پلیس به سایت‌هایی که نرخ ارز و طلای دروغین را منتشر می‌کنند

امتیاز دهید post

فرمانده انتظامی پایتخت هشدار داده که 15 سایتی که شبانه روز و بدون هیچ ضابطه‌ای اقدام به درج و اعلام قیمت‌های دروغین ارز می‌کردند شناسایی شده و قرار است با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخورد شود.

سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه چهارمین مرحله طرح دستگیری سارقان و قاچاقچیان کالا و ارز در مقر پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: «با هماهنگی دستگاه قضایی کار برخورد پلیس با این ۱۵ سایت آغاز شده است؛ برخی احضار شده‌اند و تعدادی نیز در حال احضار هستند.»

وی در خصوص دلالان بازار سکه و ارز نیز اعلام کرده که تمامی افراد تحت نظارت پلیس هستند. او باور دارد که رفتار و دلالان و عملکرد این 15 سایت باعث شده بود که حباب دروغینی در خصوص قیمت سکه و ارز به وجود بیاید، حبابی که از دیروز شکستگی‌های آن به وجود آمده و در لحظه نگارش این مطلب نیز اخبار ضد و نقیضی در خصوص ادامه سقوط قیمت دلار و طلا به گوش می‌رسد.

از صبح امروز که نوسانات دلار و ارز شدت یافته و هجوم مردم به صرافی‌ها را در سراسر شهر نظاره گر هستیم و پلیس اعلام کرده که شدیدا با دلالان و افراد سودجود برخورد جدی خواهد کرد. بسیاری از کاربران و کارشناسان از جمله وزیر ارتباطات باور دارند که فضای مجازی در کاهش قیمت دلار بی تاثیر نبوده و ترکیدن این حباب را حاصل فعالیت‌های انجام شده در فضای مجازی می‌دانند، کاهش قیمتی که البته هنوز برای ادعای ثبات و بادوام ماندن آن زود است و باید دید تاثیراتش به تدریج در بازار چگونه خواهد بود.

The post هشدار پلیس به سایت‌هایی که نرخ ارز و طلای دروغین را منتشر می‌کنند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط