آستین باتلر در نقش ستاره دنیای موسیقی، الویس پریسل

امتیاز دهید post

فیلم زندگی‌نامه الویس پریسلی، ساخته باز لورمن و محصول کمپانی وارنر برادرز، در یکم اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.
این استودیو، سه هفته پس از خبر انتخاب شدن آستین باتلر برای بازی در نقش این ستاره، تاریخ اکران این فیلم را تایید کرد. بازیگران زیادی تا مرحله تست مو و گریم پیش رفتند، تا مشخص شود چه کسی در نقش الویس به تام هنکس، در نقش مدیر برنامه‌های او، کلونل تام پارکر، برای بازی در این فیلم خواهد پبوست.
لورمن فیلم‌نامه این اثر را با همکاری کریگ پرس نوشته است. داستان کلی آن در مورد رابطه این ستاره جوان با مدیر برنامه‌هایش است. الویس در سال ۱۹۳۵ در خانواده فقیری در شهر توپلو به دنیا آمد، و با ترانه Heartbreak Hotel در سال ۱۹۵۶ به شهرت رسید.
این فیلم اولین لورمن پس از فیلم «گتسبی بزرگ» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو است. علاوه بر این، او جدیدا مجموعه تلویزیونی The Get Down را برای شبکه نت‌فلیکس تولید کرده است. لورمن تصمیم دارد تولید این فیلم جدید را از اوایل سال ۲۰۲۰ شروع کند تا با برنامه کاری تام هنکس هماهنگ باشد.

کمپانی وارنر برادرز اعلام کرده است که قصد دارد تاریخ اکران فیلم «تل‌ماسه» Dune ساخته دنیس ویلنوو، را از ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ به ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ منتقل کند. در نتیجه این فیلم در زمان اکران خود با فیلم‌هایی چون «آمدن به آمریکا ۲»، «داستان وست ساید» ساخته استیون اسپیلبرگ و «آنچارتد» محصول کمپانی سونی، رقابت خواهد کرد.
در «تل‌ماسه»، که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته فرانک هربرت ساخته شده است، تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار ایزاک، جاش برولین، استلان اسکارشگرود، دیو باتیستا، زندیا، دیوید دستمالچیان، استیفن هندرسون، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم حضور دارند.
این مطلب از نوشته دیو مک‌نری در سایت ورایتی گرفته شده است.

نوشته آستین باتلر در نقش ستاره دنیای موسیقی، الویس پریسل اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط