در پی آزمایش داخلی گوگل، حالت «ذخیره باتری» اندروید ۹ با اختلالاتی مواجه شد

امتیاز دهید post

در مواقعی که شارژ باتری گوشی رو به اتمام بوده و از طرفی می‌خواهید مدت زمان بیشتری را با موبایل بگذرانید، فعال‌سازی «ذخیره باتری» (Batter Saver) یکی از بهترین راه‌ها است. در این حالت اپلیکیشن‌های پس زمینه متوقف می‌شوند، روشنایی صفحه در درجه پایین‌تری می‌گیرد و در نتیجه عمر شارژ گوشی هم افزایش پیدا می‌کند.

حالا با توجه به گفته کاربران فروم ردیت که اندروید 9 را روی دستگاه‌های اندرویدی‌شان دارند، این حالت با اختلالاتی مواجه شده و حتی وقتی که شارژ گوشی 99 درصد است خود به خود فعال می‌شود. البته گوگل در بیانیه‌ای از کاربران عذرخواهی کرده و گفته که این مشکل «نتیجه یک آزمایش داخلی برای تست قابلیت ذخیره باتری بود که اشتباها در دسترس بعضی کاربران قرار گرفت»

حالا هم مشکل رفع شده و کاربران دوباره بدون مشکل می‌توانند از قابلیت ذخیره باتری استفاده کنند. بد نیست بدانید نسخه نهایی اندروید 9 که با نام پای شناخته می‌شود، فعلا تنها برای پیکسل‌های گوگل منتشر شده و بقیه کمپانی‌ها نیز تا چند ماه دیگر گوشی‌هایشان را به این سیستم عامل مجهز خواهند کرد.

گوگل برنامه دارد تا در تاریخ نهم اکتبر (17 مهر) رویدادی برگزار کرده و در آن از پیکسل‌های نسل سوم رونمایی کند. اخبار درز کرده نشان می‌دهند که به رسم گذشته، این بار نیز پیکسل در دو مدل معرفی می‌شود و هر دو دارای بریدگی بالای نمایشگر هستند.

The post در پی آزمایش داخلی گوگل، حالت «ذخیره باتری» اندروید ۹ با اختلالاتی مواجه شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط