سرفیس پرو 6 مایکروسافت معرفی شد؛ لپتاپی هیبریدی با پردازنده 4 هسته ای [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

مایکروسافت دقایقی قبل لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 را معرفی کرد که این بار در رنگ مشکی مات از راه می رسد و به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شده است.

از زمان عرضه آخرین به روز رسانی سخت افزاری قبلی که برای سرفیس پرو عرضه شده بود در حدود یک سال و نیم می گذرد. مایکروسافت همچنین آخرین بار بیش از 5 سال قبل بود که رنگ مشکی را در این سری از لپتاپ های خود (در سرفیس پرو 2 و سرفیس پرو اولیه) به کار برده بود.

طراحی این لپتاپ تغییر چندانی را تجربه نکرده؛ شاهد لولای مشابه با قبل هستیم و قلم سرفیس پن هم برای آن در نظر گرفته شده است. نمایشگرِ 12.3 اینچی نسبت 3 به 2 دارد و به این ترتیب می تواند استفاده از دستگاه به عنوان تبلت را آسان کند. میزان تراکم پیکسلی نمایشگر هم افزایش یافته و اکنون به 267 نقطه در هر اینچ رسیده است. مایکروسافت ادعا می کند نمایشگر سرفیس پرو 6 بهترین میزان کنتراستی را ارائه می دهد که آنها تا به حال به آن دست یافته اند.

رم سرفیس پرو 6 تا میزان 16 گیگابایت است، به حافظه داخلی تا یک ترابایت از نوع SSD و درگاه USB-A مجهز شده و البته خبری از درگاه USB-C نیست. دوربین 8.0 مگاپیکسلی است و علاوه بر امکان استفاده برای چت تصویری، با ویندوز هِلو سازگار است و می تواند چهره کاربر را تشخیص دهد تا به راحتی به سیستم لاگین کند. پردازنده هم Core i5 نسل هشتم اینتل با 4 هسته پردازشی است و به گفته مایکروسافت سرفیس پرو 6 تا 67 درصد سریع تر از نسل قبل خود شده است.

باتری دستگاه با یک بار شارژ شدن تا 13.5 ساعت دوام می آورد. در کنار رنگ مشکی رنگ های قرمز، آبی و خاکستری نیز در نظر گرفته شده است. وزن سرفیس پرو 6 بین 700 تا 800 گرم است. مایکروسافت قصد دارد این محصول را در کنار سرفیس لپتاپ 2 از 24 مهر ماه روانه بازار کند. قیمت آن هم حداقل 899 دلار است.

The post سرفیس پرو 6 مایکروسافت معرفی شد؛ لپتاپی هیبریدی با پردازنده 4 هسته ای [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط