نمایشگر بلندقامت و حاشیه های اندک در رندرهای تازه از اکسپریا XA3 Ultra

امتیاز دهید post

بعد از رونمایی از سه موبایل میان رده در ماه ژانویه امسال، سونی می خواهد سال 2019 را با چند اسمارت فون غیر پرچمدار آغاز کند که اخیراً رندرهای منتسب به یکی دیگر از آنها در فضای مجازی منتشر شده است. رندرهای انتشاریافته از اکسپریا XA3 Ultra شباهت زیادی به رندرهای منتسب به مدل استاندارد همین خانواده دارند و نمایشگری بزرگ را با حاشیه های اندک نمایش می دهند که برای یک موبایل میان رده و بدون بریدگی، خرق عادت به حساب می آید.

گذشته از نسبت بالاتر نمایشگر به بدنه در قیاس با اکسپریا XA2 Ultra، اکسپریا XA3 Ultra قرار است نمایشگری 6.5 اینچی و ابعادی معادل 167.4×73.3×8.3 میلی متر داشته باشد. در این صورت دستگاه قامتی تا 4.4 میلی متر بلندتر از XA2 Ultra خواهد داشت و عرض و قطر آن نیز به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

با درنظرگیری قطر کمتر اکسپریا XA3 Ultra، بیرون زدگی دوربین اجتناب ناپذیر بوده است؛ هرچند که این موضوع تاثیری بر پرفورمنس دوربین ندارد و صرفاً المانی ظاهری است. حالا که صحبت از دوربین شد، سیستمی دوگانه روی بدنه پشتی دستگاه تعبیه شده و ماژول فلاش LED نیز درست بالای آن به چشم می خورد؛ ضمناً خبری از اسکنر اثر انگشت روی این پنل نیست.

سونی یکبار دیگر قصد دارد اسکنر اثر انگشت را درون دکمه پاور کناره دستگاه تعبیه کند. گذشته از تمام این ها، نکته دیگری به چشم نمی خورد که از تغییرات اساسی در طراحی حکایت داشته باشد. این موبایل به پورت USB-C مجهز شده، همراه با جک 3.5 میلی متری هدفون از راه می رسد و رزولوشن 2160×1080 را به نمایش در می آورد که با نسبت ابعاد 2:1 نمایشگر آن سازگاری دارد. از نظر مشخصات سخت افزاری هم گفته می شود که باید منتظر اسنپدراگون 660، شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشیم و اندروید 9.0 پای هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب می شود.

The post نمایشگر بلندقامت و حاشیه های اندک در رندرهای تازه از اکسپریا XA3 Ultra appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط