کاربران سامسونگ برای دریافت آپدیت اندروید پای باید تا سال دیگر منتظر بمانند

امتیاز دهید post

با وجود آنکه زمان قابل توجهی از انتشار نسخه نهایی اندروید پای گذشته، اما به جز پیکسل‌های گوگل تا این لحظه تعداد بسیار محدودی از دیوایس‌های اندرویدی موفق به دریافت این آپدیت شده‌اند.

اسنشال فون و برخی از دیوایس‌های وان‌پلاس، نوکیا و هواوی تعدادی از برند‌هایی هستند که انتشار آپدیت اندروید پای را آغاز کرده‌اند. با این وجود سونی، موتورولا و اچ تی سی فعلا به اعلام زمان انتشار آپدیت برای دیوایس‌های خود بسنده کرده‌اند و هنوز از زمان دقیق انتشار اندروید پای برای سایر برندها خبری نیست.

با این وجود، سامسونگ امروز بعد از مدت‌ها بی‌خبری از برنامه‌های آینده خود برای انتشار این آپدیت سخن گفته است. به گزارش برخی منابع خبری، ظاهرا یکی از پرسنل سامسونگ شعبه فرانسه اطلاعاتی منتشر کرده که از ارائه «احتمالی» آپدیت اندروید پای در ژانویه 2019 (حدودا سه ماه دیگر) برای دو دیوایس گلکسی S9 و نوت 9 حکایت می‌کند.

طبق اطلاعات بدست آمده از این منبع، به نظر می‌رسد که نوت 8 و S8 در صف بعدی دریافت این آپدیت قرار خواهند داشت. سامسونگ در حال حاضر به طور جدی روی شخصی‌سازی اندروید پای با استانداردهای خود و اضافه کردن افزونه‌های جدید کار می‌کند و امید می‌رود که به زودی نسخه‌های بتای عمومی این تغییرات از راه برسند.

با این وجود هنوز زمان دقیقی برای هیچ کدام از این موارد اعلام نشده است. تنها چیزی که تا امروز می‌دانیم این است که سامسونگ اکسپرینس 10 با تغییرات گسترده‌ای در راه است که یکی از آن‌ها اضافه شدن یک قابلیت کالر آیدی بومی به سبک اپلیکیشن Truecaller خواهد بود.

همچنین پشتیبانی از استانداردهای VoLTE/VoWiFi برای سیم کارت دوم در گلکسی نوت 8 Duos و ارتقای قابلیت‌های ضبط صدا نیز جزو تغییراتی است که باید انتظارش را داشته باشیم.

The post کاربران سامسونگ برای دریافت آپدیت اندروید پای باید تا سال دیگر منتظر بمانند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط