معرفی فیلم خانم یایا

امتیاز دهید post

فیلم سینمایی خانم یایا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی و تهیه کنندگی حمید پنداشته ساخته سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک خنده دار (کمدی) و به زبان‌های فارسی، تایلندی و فرانسوی می‌باشد. ما شما را دوست داریم خانم یایا محصول مشترک کشورهای ایران و تایلند می باشد که به صورت کامل فیلمبرداری آن در تایلند انجام شده است این فیلم چهارمین همکاری کاهانی با رضا عطاران است. اين فيلم قرار است از 18 آبان ماه، با محدودیت سنی بالای 15 سال، در سينماهاى سراسر كشور اكران مي شود.

بازیگران فیلم : حمید فرخ نژاد، رضا عطاران، امین حیایی، نیتایا چایسری (Nitaya chaisri) و…

خلاصه داستان : فیلم سینمایی ما شما را دوست داریم خانم یایا ، با مجوز ویدئویی مقابل دوربین رفته و به گفته روابط عمومی آن، محصول مشترک کمپانى هسته زردآلوى طلایى ایران و پاز استودیو تایلند و با حضور عوامل ایرانى و تایلندى تولید شده است.

سایر عوامل : نویسنده: عبدالرضا کاهانی/ مجری طرح: احسان ظلى پور/ مدیر پروژه: تهاناتپون سینپونکوئد/ مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی/ تدوین: شیما منفرد/ ميكس و صداگذارى: على علويان/ موسيقى: كيت وات چيناكوته/ صدابردار: ناصر انتظاری/ مدیر تولید: پاریسا آنودیت/ طراح چهره پردازی: ساریسا سارنسیرکون/ طراح صحنه: پیمن لامسارمان/ طراح لباس: سوچاوادیسینقاکلاگپول/ انتخاب لوکیشن: پیسیت رومنگسیرریوات/ دستیار اول كارگردان و برنامه‌ریز: تهانادت پرادیت/ عکاس: ناتاساک ورانوراپانیچ/ كمپانى توليد كننده: پاز استوديو/ پشتيبانى پخش: پلى گروپ/ تبليغات: ستاره سينما

 

زندگی‌نامه کارگردان :  عبدالرضا کاهانی در ۱ دی ۱۳۵۲ در نیشابور زاده شد. وی از چهارده سالگی در نمایش‌های مختلفی بازیگری، نویسندگی و کارگردانی را تجربه کرد و به‌خاطر آن‌ها چندین جایزه در مقاطع دانش‌آموزی و دانشگاهی دریافت کرد. او دیپلم خود را در شهر نیشابور و در رشتهٔ فرهنگ و ادب (علوم انسانی) در سال ۱۳۷۰ دریافت کرد و پس از آن راهی دانشگاه آزاد اراک شد تا به تحصیل رشتهٔ بازیگری (نمایش) بپردازد و مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۷۵ دریافت نماید. وی کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش را در دانشکده هنر و معماری آغاز نمود اما در مرحلهٔ پایان‌نامه تحصیلاتش را رها کرد. شیما منفرد همسر کاهانی است که معمولاً تدوین فیلم‌های همسرش را بعهده دارد.

جهت دانلود فیلم خانوم یایا به سایت هکس دانلود مراجعه کنید .

مطالب مرتبط