ویدیوی مفهومی از گوشی ال جی جی 8 تینکیو [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

به تازگی کانال یوتیوب DBS DESIGNING ویدیویی از طرح های مفهومی ال جی جی 8 تینکیو را منتشر کرده است.

با توجه به اینکه هنوز اطلاعاتی از این گوشی فاش نشده قضاوت درباره ظاهر آن زود به نظر می رسد. طرح های نمایش داده شده در ویدیو نیز بر اساس تخیل فردی هستند.

بر اساس این ویدیو بدنه ال جی جی 8 تینکیو ترکیبی از فلز و شیشه است و در قاب پشتی آن دوربین دوگانه با چینش عمودی قرار گرفته. در پایین دوربین های اصلی حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

کلید پاور در سمت راست قاب قرار دارد و کلیدهای تنظیم صدا در کنار کلید فعال سازی دستیار هوشند گوگل در سمت چپ قاب به چشم می خورند. در پایین قاب هم درگاه های USB-C و 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته اند و حفره های مربوط به اسپیکر دستگاه تعبیه شده اند.

مشابه با بسیاری از گوشی های جدید بریدگی نمایشگر به شکل قطره نیز برای آن در نظر گرفته شده. رنگ های پرچمدار ال جی هم قرمز، آبی، نقره ای و مشکی هستند.

ال جی اخیراً از دو موبایل جدید از سری جی 7 رونمایی کرده بود؛ جی 7 وان و جی 7 فیت. مدل اول از اسنپدراگون 835 بهره می برد که نسبت به جی 7 تینکیو با اسنپدراگون 845 در جایگاه پایین تری قرار می گیرد.

جی 7 وان از از نمایشگر 6.1 اینچی با پنل QHD پلاس فول ویژن، نسبت تصویر 19.5 به 9 و بریدگی فوقانی بهره می برد که حسگرهای مجاورت، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه درآن جای گرفته اند. این گوشی به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

جی 7 فیت از چیپست قدیمی تر اسنپدراگون 821 درکنار 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این گوشی به نمایشگر 6.1 اینچی با پنل LCD مچجهز شده است.

احتمالاً ال جی جی 8 تینکیو تا پیش از نیمه دوم سال 2019 یا به عبارتی بهار سال 1398 معرفی نخواهد شد.

The post ویدیوی مفهومی از گوشی ال جی جی 8 تینکیو [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط