لیست بهترین بازیکنان فیفا 19 لو رفت؛ رقابت مسی و رونالدو

امتیاز دهید post

احتمالا می‌دانید که الکترونیک‌ آرتز هر ساله و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار قسمت جدیدی از سری فیفا، لیست صد بازیکن برتر حاضر در این بازی را به مرور منتشر می‌کند. پیش از این هم در دیجیاتو نگاهی داشتیم به سه قسمت از این لیست و حال به نظر می‌رسد که بهترین بازیکنان فیفا 19 لو رفته‌اند و لیستی ۵۰ نفره از امتیاز بهترین فوتبالیست‌های دنیا در فیفا 19 در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

‌آن‌طور که از این لیست پیداست، مانند پارسال کریستیانو رونالدو با امتیاز ۹۴ هنوز بهترین بازیکن فیفا محسوب می‌شود. البته او در فیفا ۱۹ به تنهایی این مقام را در اختیار ندارد و لیونل مسی نیز با همین امتیاز جدی‌ترین رقیبش به شمار می‌رود.

بعد از مسی و رونالدو، نوبت به ستاره برزیلی پاریس سینت ژرمن یعنی نیمار می‌رسد که با امتیاز ۹۲ در رتبه سوم جای دارد. کوین دی‌بروین، لوکا مودریچ و ادن هازارد نیز افراد بعدی لیست مورد نظر محسوب می‌شوند. مطابق انتظار،‌ بهترین دروازه بان فیفا 19 هم فوق ستاره باشگاه منچستر یونایتد یعنی داوید دخیا با امتیاز ۹۱ است.

لوییز سوراز با امتیاز ۹۰، محمد صلاح با امتیاز ۸۸ و روملو لوکاکو با امتیاز ۸۷ تعدادی از بهترین مهاجمین فیفا هستند. جالب است بدانید که محمد صلاح در اولین به‌روزرسانی فیفا 18، امتیازی معادل ۸۳ داشت که این رقم با درخشش بی‌نظیر او در لیگ برتر انگلیس، بهبود قابل مشاهده‌ای پیدا کرد.

فیفا 19 در تاریخ ۶ مهر ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. البته دموی رایگان این بازی در تاریخ ۲۲ شهریور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هنوز جزییات زیادی از این دمو در دسترس نیست و احتمال با نزدیک شدن به زمان عرضه این دمو،‌ تیم‌ها و ورزشگاه‌های حاضر در آن مشخص شوند. جدا از لیست بهترین بازیکنان فیفا 19 می‌توانید نگاهی به بهترین‌های عنوان رقیب یعنی PES 2019 هم داشته باشید.

The post لیست بهترین بازیکنان فیفا 19 لو رفت؛ رقابت مسی و رونالدو appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط