فروشگاه eBay خرید اینترنتی بدون دخالت دست را با آیفون 10 فراهم می کند [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

اگر به هر دلیلی نتوانید با دستان خود خرید آنلاین انجام دهید فرایند خریدتان عذاب آور می شود. اما فروشگاه اینترنتی eBay قصد دارد خرید اینترنتی بدون دست را تقریباً برای هر کسی که از گوشی های هوشمند استفاده می کند ممکن سازد.

eBay پروژه کد متن باز جدیدی به نام HeadGaze را آغاز کرده که با استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده ARKit در آیفون 10 و با استفاده از ماژول های دروبین TrueDepth امکان خرید بدون دخالت دست با این گوشی را فراهم می کند. به لطف این پروژه کاربر می تواند به راحتی با حرکات سر خود یک قلم مجازی را روی نمایشگر آیفون 10 هدایت کند.

به عبارت دیگر با حرکت دادن سر نشانگری روی نمایشگر حرکت می کند و مشابه ماوس، کاربر می تواند به سمت بخش مورد نظر خود حرکت کرده و اجناس را انتخاب و به سبد خرید اضافه کند یا اجناسش را بفروشند.

اکنون eBay در حال کار روی فناوری های دیگری است که با استفاده از ردیابی حرکات چشم کاربر امکان ژست های حرکتی پیشرفته تر که نیازی به دخالت دست ندارند را ممکن می کند. امید می رود روزی این فناوری به کار توان یابان هم بیاید و تجربه خرید اینترنتی راحت تری را برایشان فراهم کند.

از آنجایی که eBay این پروژه را به صورت کد متن باز کلید زده سایرین نیز می توانند با مراجعه به گیت هاب از کدها استفاده کرده و اپ ویژه خود حتی با کاربردهای متفاوت را توسعه دهند.

The post فروشگاه eBay خرید اینترنتی بدون دخالت دست را با آیفون 10 فراهم می کند [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط