نام آیفون های بعدی در سایت اپل لو رفت

امتیاز دهید post

در ماه های گذشته شاهد انتشار شایعات بسیاری پیرامون مشخصات و نام آیفون های بعدی بوده ایم که در اغلب آنها اسامی از قبیل XS, XS Max و XR به گوش می خورد، حالا اما کاربران به فایلی در سایت اپل دست پیدا کرده اند که نشان می دهد فرضیات قبلی بی نقص نبوده اند.

در حالی که تنها چند ساعت با معرفی پرچمدارهای جدید اپل باقی مانده نام این محصولات در یک فایل XML مربوط به کدهای نقشه سایت اپل رویت شده است.

نقشه سایت XML فایلی است که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا ساختار و بخش‌ های مختلف سایت‌ ها را در زمانی کمتر شناسایی کنند. کدهای مذکور نیز به قاب موبایل، بند اپل واچ و پشتیبانی AppleCare مربوط می شوند.

بر این اساس مدل با نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل اولد و نسخه ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD به ترتیب آیفون XS Max و XC نام خواهند داشت. از اینرو انتظار می رود که نسخه ۵.۸ اینچی جایگزین آیفون ۱۰ هم با نام XS معرفی شود.

فایل مذکور پس از مدت کوتاهی از روی سایت حذف شده اما همان زمان کوتاه هم برای دسترسی پیش از موعد کاربران به اطلاعات کفایت می کند.

بر اساس این فایل XML نام ساعت های هوشمند جدید «اپل واچ سری ۴» بوده و بندهای آنها نیز از ۳۸ یا ۴۲ میلی متر به ۴۰ یا ۴۴ میلی متر تغییر پیدا کرده است.

علاوه بر این کیس های سیلیکونی آیفون XS و XS Max در رنگ های آبی نیمه شب، سفید، مشکی، خاکستری و قرمز عرضه خواهند شد. کیس های تاشو چرمی نیز از رنگ های مشکی، قرمز، سبز، آبی و صورتی بهره میبرند. اما به قاب خاصی برای آیفون XR اشاره نشده است.

پیش از این نشریه معتبر بلومبرگ، بر خلاف بسیاری از پیش بینی ها نام مدل ۶.۱ اینچی را آیفون XR ذکر کرده بود.

The post نام آیفون های بعدی در سایت اپل لو رفت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط