اپل واچ نسل چهارم معرفی شد

امتیاز دهید post

اپل دقایقی پیش در رویداد معرفی محصولات جدید خود که اکنون در مقر شرکت در حال برگزاری است از نسل چهارم اپل واچ رونمایی کرد.

این بار ساعت هوشمند جدید کوپرتینویی ها به نمایشگر 30 درصد بزرگتر مجهز شده و البته حاشیه های آن هم باریکتر از پیش شده است. تیم کوک در ابتدای مراسم اعلام کرد که اپل نه تنها در بین عرضه کنندگان ساعت های هوشمند بلکه در میان تمام ساعت سازهای دنیا به شماره یک جهان بدل شده است.

ساعت هوشمند جدید اپل حالا مراقب سلامتی شما است و به واچ فیس های جدید مجهز شده است.

اما در بحث سخت افزار اپل واچ از کلید چرخان باز طراحی شده با بازخورد لمسی بهره می برد. اسپیکر هم در مقایسه با نسل پیش اکنون 50 درصد صدای بیشتری پخش می کند.

همان طور که پیش از این هم گزارش شده بود اپل واچ نسل 4 از پردازنده ای 64 بیتی دو هسته ای بهره می برد و نوید کارایی تا 2 برابر سریعتر را می دهد. شتاب سنج جدید حالا می تواند حتی سقوط ساعت را هم تشخیص دهد. علاوه بر این ژیروسکوپ جدیدی هم برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

اپل برای ساعت خود قابلیت جدیدی را در نظر گرفته که شاید روزی کاربرانش را از خطر نجات دهد. اگر با ساعتی در دست زمین بخورید و بعد از مدتی بی حرکت باقی بمانید اپل واچ با اورژانس تماس می گیرد. علاوه بر این با نظارت بر ضربان قلب بی نظمی های ضربان احتمالی که نشان از فیبریلاسیون دهلیزی دارد را تشخیص می دهد.

قابلیت کاملاً جدید دیگر الکتروکاردیوگرام (EKG) یا نوار قلب است و می توان گجت جدید اپل را اولین دستگاهی به حساب آورد که با هدف مشتریان به این قابلیت مجهز شده است.

این مطلب در حال به روز رسانی است

The post اپل واچ نسل چهارم معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط