کوئنتین تارانتینو گفت شاید فیلم آخرش را در ژانر وحشت بسازد

امتیاز دهید post

زمانی که کوئنتین تارانتینو بخواهد آخرین فیلمش را بسازد، انتخاب سرنوشت‌سازی در زمینهٔ کاری‌اش خواهد داشت. او پیش از اکران «روزی روزگاری هالیوود» به طرفدارانش اعلام کرد که هنوز هم برنامهٔ بازنشستگی پس از ساخت فیلم بعدی‌اش برقرار است. با این خبر، گمانه‌زنی‌ها دربارهٔ فیلم بعدی به راه افتاد. تارانتینو دو پروژه روی میز دارد؛ فیلم درجه R «پیشتازان فضا» و یا سومین فیلم «بیل را بکش». حالا گزینهٔ سومی هم اضافه شده است. تارانتینو در مصاحبه‌ای اعلام کرد: “اگر ایدهٔ داستانی معرکه‌ای در ژانر وحشت داشته باشم، دهمین فیلمم در این ژانر خواهد بود. من عاشق فیلم‌های ترسناکم. بسیار مشتاقم که یک فیلم ترسناک بسازم”.
تارانتینو به صحنه‌ای در «روزی روزگاری هالیوود» اشاره کرد که به نوعی چاشنی ژانر وحشت را در خود دارد؛ جایی که کلیف بوث (برد پیت) وارد Spahn Ranch می‌شود و یکی از اعضای خانواده منسن به او سلام می‌کند.

تارانتینو گفت: “من واقعا معتقدم که این صحنه یکی از نزدیک‌ترین صحنه‌ها به ژانر وحشت است. این صحنه کمابیش وحشت‌انگیز است. تا زمانی که تدوینگرم چیزی نگفته بود، نمی‌دانستم که این صحنه چقدر خوب از آب در آمده است. او گفت این صحنه مثل یک فیلم ترسناک است… مثل «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» با مقداری اعتبار.”
حالا باید ببینیم تارانتینو داستان معرکه‌ای برای این ژانر خلق می‌کند یا نه. فیلم‌نامهٔ «پیشتازان فضا» آماده است و توسط مارک ال. اسمیت نویسندهٔ «بازگشته» نوشته شده است. تارانتینو با مرور دوبارهٔ این فیلم‌نامه تصمیم خواهد گرفت که فیلم آخرش یک ماجراجویی فضایی باشد یا نه.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ زک شارف در سایت indiewire.com است.

نوشته کوئنتین تارانتینو گفت شاید فیلم آخرش را در ژانر وحشت بسازد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط