چدویک بوزمن بازیگر نقش پلنگ سیاه Black Panther درگذشت

امتیاز دهید post

چدویک بوزمن، بازیگر پلنگ سیاه Black Panther روز جمعه در سن ۴۳ سالگی درگذشت. او قبل از به شهرت رسیدن به عنوان پلنگ سیاه در جهان سینمایی مارول ، در نقش‌های جک رابینسون و جیمز براون نیز درخشیده بود.
بوزمن در خانه خود در لس آنجلس، و در حالیکه همسر و خانواده‌اش در کنار او بودند چشم از جهان فرو بست.
خانواده وی در بیانیه‌ای اعلام کردند که بوزمن چهار سال پیش به سرطان روده بزرگ مبتلا شده بود.
خانواده وی در این بیانیه گفته‌اند: ” مانند یک مبارز واقعی ، چدویک در طول این مدت استقامت کرد و بسیاری از فیلم‌هایی را که شما دوست داشته‌اید برایتان به ارمغان آورد.
از فیلم مارشال (۲۰۱۷) تا پنج هم‌خون Da 5 Bloods ۲۰۲۰ و همچنین فیلم Ma Rainey’s Black Bottom که هنوز پخش نشده است، همه در طول جراحی‌های بی‌شمار و شیمی درمانی‌های بسیار فیلم‌برداری شده است. افتخار او بود که به شخصیت T’Calla در پلنگ سیاه زندگی ببخشد.

بوزمن هرگز بیماری خود را به صورت عمومی اعلام نکرده بود.
او در کارولینای جنوبی متولد شد، و از دانشگاه هووارد فارغ التحصیل شد و تا پیش از تبدیل شدن به یک ستاره در سال ۲۰۱۳ تنها در نقش‌های کوچک تلویزیونی ظاهر شده بود. در سال ۲۰۱۳ او در فیلم ۴۲ در نقش یک ستاره بیس‌بال به نام جک رابینسون مقابل هریسون فورد قرار گرفت و پس از آن توجهات زیادی را در هالیوود به خود جلب کرد.
خبر درگذشت این بازیگر محبوب واکنش‌های زیادی را در میان طرفداران، بازیگران، کارگردانان و سایر افراد فعال در صنعت سرگرمی به دنبال داشت.

منبع سایت cbc

نوشته چدویک بوزمن بازیگر نقش پلنگ سیاه Black Panther درگذشت اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط