«مردان آهنین» به تلویزیون برمی‌گردد!

امتیاز دهید post

مسابقات مردان آهنین بعد از وقفه چند ساله در نوروز ۱۴۰۱ از تلویزیون پخش می‌شود.

ایمان شمس بازیگر فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» و شرکت کننده ۹ دوره از مسابقات «مردان آهنین» در حاشیه نشست خبری «ملاقات خصوصی» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره دلایل پخش نشدن مسابقه پربیننده «مردان آهنین» توضیح داد و به استقبال مردم از این برنامه و کیفیت ضعیف آن در چند ساله گذشته اشاره کرد.

حال پس از انتقاد وی، صبح امروز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در واکنش به مصاحبه ایمان شمس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به برگزار نشدن مسابقه تلویزیونی «مردان آهنین» در سال‌های گذشته با توافق سازمان صدا و سیما مقرر شد امسال این مسابقات تهیه و در تعطیلات نوروز پخش شود.

وی عنوان کرد: شهر‌های کیش و آمل برای فیلمبرداری این مسابقه پیش بینی شده است و با توجه به گسترش بیماری کرونا، هر کدام از شهر‌ها که وضعیت خوبی در این زمینه داشته باشند به عنوان میزبان مسابقات انتخاب خواهند شد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان توضیح داد: ۱۲ فینالیست مسابقات قهرمانی «قوی‌ترین مردان ایران» که ۱۵ بهمن در تهران برگزار شد و ۶ ورزشکار که دارای رکورد جهانی هستند در این رقابت حضور خواهند داشت.

مطالب مرتبط