سامسونگ در حال برنامه ریزی برای راه اندازی اولین خط تست تراشه در ژاپن برای بسته بندی تراشه های پیشرفته

امتیاز دهید post

دو نفر از این افراد گفتند که سامسونگ به دنبال تعمیق همکاری با شرکت های ژاپنی است.

پنج نفر گفتند که سامسونگ کره جنوبی در حال بررسی راه اندازی یک خط آزمایش تراشه در ژاپن است تا تجارت بسته بندی پیشرفته خود را تقویت کند و روابط نزدیک تر با سازندگان ژاپنی تجهیزات و مواد نیمه هادی ایجاد کند.

این اولین خط آزمایشی برای سامسونگ، بزرگترین سازنده تراشه های حافظه در جهان، در ژاپن خواهد بود. این امر همچنین در شرایطی رخ می دهد که ایالات متحده به طور فزاینده ای از متحدان خود می خواهد برای مقابله با قدرت رو به رشد چین در زمینه چیپ ها و فناوری پیشرفته با یکدیگر همکاری کنند.

ژاپن روز جمعه اعلام کرد که صادرات 23 نوع ابزار ساخت تراشه را محدود می کند و کنترل های تجاری فناوری خود را با فشار ایالات متحده برای محدود کردن توانایی چین در ساخت تراشه های پیشرفته هماهنگ می کند.

به گفته چهار نفر از این افراد، سامسونگ به دنبال ایجاد این مرکز در استان کاناگاوا، در مجاورت توکیو است، جایی که در حال حاضر یک مرکز تحقیق و توسعه (R&D) دارد، به گفته چهار نفر از افراد، که همه آنها به دلیل عمومی نبودن اطلاعات از معرفی شدن خودداری کردند.

یکی از افراد گفت اگرچه جزئیات هنوز نهایی نشده است، از جمله زمان بندی، سرمایه گذاری احتمالاً 75 میلیون دلار (تقریباً 615 کرور) خواهد بود.

دو نفر از این افراد گفتند که سامسونگ به دنبال تعمیق همکاری با شرکت های ژاپنی است. یکی از آنها گفت که ژاپن به دلیل هزینه های نسبتاً پایین نیروی کار و حضور سازندگان پیشرو تجهیزات و مواد تراشه جذاب است که به سامسونگ امکان دسترسی به “اکوسیستم” محلی را می دهد.

با این حال، یکی از افراد گفت که رایزنی ها هنوز در مراحل اولیه است و افزود که شرکت کره جنوبی در حال بررسی گزینه های مختلف است و هیچ چیزی قطعی نشده است.

مطالب مرتبط