قابلیت جدید واتس آپ برای ویرایش تماس بدون ترک برنامه اندرویدی

امتیاز دهید post

واتس اپ ممکن است به زودی به کاربران اجازه دهد اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن، تاریخ تولد و آدرس ایمیل را اضافه کنند.

واتس‌اپ، پلتفرم پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، همیشه ویژگی‌های جدیدی برای تضمین تجربه کاربری عالی دریافت می‌کند. پس از انتشار اخباری مبنی بر به‌روزرسانی رابط کاربری اپلیکیشن به نسخه اندروید، اکنون گفته می‌شود که واتس‌اپ تغییر دیگری ایجاد می‌کند که می‌تواند به ذخیره اطلاعات تماس کمک کند. طبق گزارش ها، این ویژگی در نسخه بتا واتس اپ برای اندروید مشاهده شده است و در نهایت می تواند به نسخه پایدار برسد. پس از عرضه، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد مخاطبین را در واتس اپ ذخیره کنند.

بر اساس گزارشی که توسط ردیاب بتا واتس‌اپ WABetaInfo منتشر شده است، واتس‌اپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید است تا امکان ذخیره اطلاعات تماس را مستقیماً از داخل برنامه در دستگاه شما فراهم کند. طبق گزارش ها، زمانی که کاربران روی گزینه New Contact ضربه بزنند، یک رابط کاربری جدید ظاهر می شود. این گزارش افزوده است که کاربران اکنون در حین ذخیره اطلاعات تماس جدید، رابط کاربری مشابهی را در برنامه Contacts توسط Google مشاهده خواهند کرد.

به غیر از نام و شماره تلفن، کاربران همچنین می توانند جزئیات دیگری مانند تاریخ تولد، آدرس ایمیل و موارد دیگر را اضافه کنند. پس از وارد کردن جزئیات، کاربر گزینه ای برای ذخیره مخاطب در دستگاه به صورت محلی یا در حساب Google مرتبط با دستگاه، طبق گزارش، دریافت می کند. این ویژگی می تواند نیاز به ترک واتس اپ و رفتن به برنامه مخاطبین را هنگام ذخیره یک مخاطب جدید برطرف کند.

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال آزمایش این ویژگی در نسخه‌های بتای زیر برای اندروید است که شامل نسخه‌های 2.23.8.2، 2.23.8.4، 2.23.8.5 و 2.23.8.6 می‌شود. این ویژگی در حال حاضر برای نسخه iOS موجود است و فقط نسخه اندروید است که هنوز آن را دریافت نکرده است.

در همین حال، واتس‌اپ برای اندروید نیز در حال آزمایش رابط کاربری نوار ناوبری جدید برای اندروید است. گفته می شود که رابط کاربری شبیه به آنچه در نسخه iOS دیده می شود. اپلیکیشن iOS نوار ناوبری را در پایین دارد در حالی که اندروید در تمام این سال ها آن را در بالای صفحه داشته است. کسانی که از واتس اپ بتا برای اندروید 2.23.8.4 استفاده می کنند باید بتوانند رابط کاربری جدید را ببینند.

مطالب مرتبط