مقامات هلندی از طوفان توییتر انتقاد کردند

امتیاز دهید post

سرویس هشدار اضطراری ملی به مردم دستور داد تا حساب توییتر آتش نشانی منطقه را برای به روز رسانی دنبال کنند.

سیاستمداران هلندی و یک گروه آنلاین برجسته روز چهارشنبه پس از حادثه ای که در آن شهروندان برای به روز رسانی در طی یک طوفان بزرگ به این پلتفرم هدایت شدند، توییتر مکان مناسبی برای جستجوی اطلاعات در مواقع اضطراری نیست.

دفتر قانونگذار نیکو درست در اظهارات ایمیلی به رویترز با اشاره به مسائل مربوط به دسترسی، پاسخگویی و قابلیت اطمینان گفت: «ما مشکل ساز می دانیم که دولت برای به اشتراک گذاری اطلاعات مهم به توییتر وابسته است.

توییتر بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نیست.

طوفان که حداقل یک نفر را کشت و ده ها درخت را در استان هلند شمالی از جمله آمستردام ریشه کن کرد، شدیدترین طوفان ثبت شده در هلند در طول تابستان بود.

سرویس هشدار اضطراری ملی یک اعلان «فشار» به تلفن‌های همراه ارسال کرد و به مردم هلند شمالی هشدار داد که در میان وزش باد با سرعت بیش از 120 کیلومتر در ساعت (75 مایل در ساعت) در خانه بمانند و حساب توییتر آتش‌نشانی منطقه‌ای را برای به‌روزرسانی دنبال کنند.

چندین سیاستمدار و گروه حقوق دیجیتال Bits of Freedom گفتند که با توجه به اینکه توییتر یک شرکت خصوصی است و دولت وب‌سایت‌هایی دارد که به طور خاص برای ارتباطات بحران راه‌اندازی شده است، این مناسب نیست.

بر انگلس، سخنگوی Bits of Freedom، با اشاره به مشکلات ناشی از اطلاعات نادرست و دسترسی سریع به توییتر برای افرادی که حساب کاربری ندارند، گفت: «استفاده از توییتر مضحک است. او همچنین خاطرنشان کرد که این شرکت اخیراً محدودیت‌هایی را برای تعداد توییت‌هایی اعمال کرده است که می‌توانند برای هر کسی که هزینه اشتراک را پرداخت نکرده است مشاهده کند.

او گفت: “شما ممکن است یک توییت با اطلاعات عالی از خدمات اورژانسی ببینید، اما شاید 10 توییت وجود داشته باشد که توییتر آنها را در اولویت قرار می دهد که حاوی اطلاعات کاملا نادرست هستند.”

حساب توییتر آتش نشانی منطقه تأیید نشده است. توییت اخیر آن کاربران را به یک وبلاگ زنده که در وب سایت شهر آمستردام میزبانی شده است هدایت می کند.

حساب ارتباطی توییتر بلافاصله به سوالات پاسخ نداد. ایمیلی به آدرس ایمیل مطبوعاتی توییتر، مطابق با اعلامیه‌ای که در اوایل سال جاری توسط رئیس آن، ایلان ماسک، اعلام شده بود، یک پاسخ ایموجی خودکار ایجاد کرد.

مطالب مرتبط