واتس اپ به پشتیبانی از ویدیوهای HD مجهز می شود

امتیاز دهید post

هفته گذشته، واتس‌اپ اعلام کرد که از عکس‌های HD پشتیبانی می‌کند و به کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان این امکان را می‌دهد تا وضوح بالای گوشی‌هایی را که می‌خواهند با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند، حفظ کنند. در آن زمان، این شرکت گفت که پشتیبانی از ویدیوهای HD به زودی ارائه می شود. امروز، این شرکت با TechCrunch تأیید کرد که پشتیبانی از ویدیوی HD اکنون برای کاربران iOS و Android در دسترس است.

مشابه ویژگی عکس‌های HD، ویژگی ویدیوهای HD به مشتریان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای با وضوح بالا را در واتس‌اپ به اشتراک بگذارند. پیش از این، طبق محدودیت وضوح قبلی برنامه، ویدیوهای با وضوح بالا به 480p فشرده می شدند. اکنون، کاربران می توانند ویدیوی خود را با کیفیت HD ارسال کنند، اما فقط تا 720p.

فرآیند در اینجا مانند به اشتراک گذاری عکس های HD است.

پس از انتخاب ویدیو یا ویدیوهایی که می خواهید به اشتراک بگذارید، روی دکمه HD جدید در بالای صفحه ضربه بزنید. یک کادر محاوره ای ظاهر می شود که در آن می توانید تأیید کنید که می خواهید با کیفیت استاندارد یا کیفیت HD به اشتراک بگذارید و اندازه فایل های مرتبط را نشان می دهد. سپس ارسال را فشار دهید تا ویدیو را طبق معمول به اشتراک بگذارید.

تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در واتس اپ با رمزگذاری سرتاسر این شرکت محافظت می شوند.

گیرنده یک نشان کوچک HD روی ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در برنامه می بیند که به او اجازه می دهد بداند شما با کیفیت HD به اشتراک گذاشته اید. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که آیا فضای ذخیره‌سازی یا پهنای باند برای مشاهده ویدیویی که در آن زمان با کیفیت HD به اشتراک گذاشته‌اید را دارند یا خیر.

این ویژگی در حال حاضر در دسترس است، بنابراین اگر هنوز آن را ندارید، به زودی باید آن را انجام دهید.

مطالب مرتبط