روبلوکس به دنبال راه اندازی تماس های صوتی مبتنی بر آواتار با ردیابی حرکت صورت

امتیاز دهید post

در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان، Roblox برنامه های آینده نزدیک خود را برای گسترش فراتر از هویت خود به عنوان یک پلت فرم بازی برای کودکان شرح داد.

این شرکت در حال حاضر در حال تلاش برای ایجاد آمارهای جمعیتی جدید است – Roblox اعلام کرد که در اوایل امسال محتوای بالغ را برای کاربران بالای 17 نفر پرورش می دهد – و به نظر می رسد محصول جدید تماس ویدیویی متحرک که اواخر امسال عرضه می شود بخشی از این طرح باشد.

بخشی از زوم و بخشی Memoji، کاربران می‌توانند با دوست دیگری که از Roblox استفاده می‌کند تماس بگیرند و یک پاتوق مجازی را در محصول جدید به نام Roblox Connect شروع کنند. تماس‌های مبتنی بر صدا، دو آواتار را در یک فضای مجازی به هم می‌رسانند (یک اسکله و یک کمپینگ نمونه‌هایی بودند)، و از سرمایه‌گذاری‌های موجود Roblox در ردیابی حرکت چهره برای تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر و امروزی‌تر استفاده می‌کنند.

مدیر ارشد فناوری Roblox و CPO در این اطلاعیه نوشت: “در آینده نزدیک، آواتار یک فرد دقیقاً حالات چهره آنها را منعکس می کند، دقیقاً به همان میزان پلک زدن.” Roblox Connect اواخر امسال راه اندازی می شود و این شرکت محصول را در دسترس توسعه دهندگان قرار می دهد و آن را برای نوآوری های بیشتری از جامعه سازندگان خود باز می کند.

این محصول آواتارهای موجود Roblox، چت صوتی و انیمیشن‌های صورت مبتنی بر دوربین را به چیزی می‌پیوندد که می‌تواند از دنیای بازی‌مانند سنتی این پلتفرم جدا باشد.

این شرکت همچنین در حال عکسبرداری برای حرکت “واقع گرایانه تر” برای آواتارهای خود در جاده است و این برنامه ها ممکن است شامل نقشه برداری حرکتی برای حرکات دست و حرکت بالای بدن باشد. احتمالاً این افزودنی‌ها به‌طور گسترده در سخت‌افزار مصرف‌کننده پایه که می‌توانند Roblox را هم‌اکنون اجرا کنند، در دسترس خواهند بود.

در این اطلاعیه آمده است: «در پشت صحنه، ما اساساً یک استودیوی فیلمبرداری به سبک هالیوود را در چیزی که روی تلفن همراه یا لپ‌تاپ کار می‌کند بسته‌بندی می‌کنیم – بدون نیاز به تجهیزات یا نقاط ردیابی حرکت». دوربین دستگاه تمام چیزی است که برای ضبط حرکت و ترجمه آن در زمان واقعی لازم است.

این شرکت شرط می‌بندد که افراد بیشتری از آواتارهای مجازی بخواهند تا احساسات خود را بیان کنند، اما در حال حاضر این فناوری معمولاً به اندازه کافی ناخوشایند یا ناراحت‌کننده است که بیشتر یک ترفند مهمانی فناوری است تا رسانه‌ای برای چت صوتی طولانی (نگاه کنید به همچنین: مموجی اپل). با این حال، جامعه Roblox بسیار متعهد به این پلتفرم است و ممکن است از راه‌های جدید برای برقراری ارتباط با یکدیگر قدردانی کند – حتی راه‌هایی که واقعاً در جای دیگری مطرح نشده‌اند.

فراتر از Roblox Connect، این شرکت انبوهی از اطلاعیه های دیگر را در رویداد توسعه دهندگان خود داشت، از جمله این خبر که Roblox سرانجام از ماه آینده برای PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود. مانند رقیب Epic، سازنده Fortnite، Roblox یک رویکرد متقابل پلتفرم تهاجمی را برای در دسترس قرار دادن و استفاده آسان برنامه خود در نظر می گیرد و کنسول بازی سونی مدتی است که گمشده آشکار این استراتژی بوده است.

مطالب مرتبط