میزان پرداختی مدیر عامل شرکت X به سازندگان آن 20 میلیون دلار اعلام شد

امتیاز دهید post

بر اساس پستی از لیندا یاکارینو، مدیر عامل X، شرکتی که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، نزدیک به 20 میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است.

این پلتفرم که اکنون X نام دارد، در ماه ژوئیه شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتی به سازندگان کرد که از تبلیغات ارائه شده در پاسخ به پست‌هایشان به سایر کاربران تأیید شده به دست آورده بودند. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید مشترک X Premium شوند (که نام جدید Twitter Blue است، نه یک سایت پورنو)، بیش از 500 دنبال کننده داشته باشند و در سه ماه گذشته بیش از 5 میلیون بازدید از توییت داشته باشند.

ايجاد كردن. اتصال. همه را در X جمع آوری کنید. ما موفقیت اقتصادی بخش های جدیدی مانند سازندگان را فعال می کنیم. و تاکنون تقریباً 20 میلیون دلار به جامعه سازندگان خود پرداخت کرده ایم.

طبق گفته مالک الون ماسک، اولین پرداخت ها در ماه ژوئیه، که از فوریه به بعد انباشته شد، در مجموع حدود 5 میلیون دلار بود. اگر X اکنون 20 میلیون دلار پرداخت کرده باشد، به این معنی است که سازندگان به میزان قابل توجهی به برنامه سازندگان ملحق شده‌اند، یا اینکه تبلیغات X تأثیرات بیشتری را ایجاد می‌کنند.

سازندگان همچنین اکنون انگیزه دارند تا کاربران را وادار کنند که به توییت های آنها پاسخ دهند. در حالی که این می تواند الهام بخش مکالمه باشد، ما از پلتفرم هایی مانند فیس بوک می دانیم که احساسات شدید بیشترین تعامل را ایجاد می کند.

با این حال، توییتر از زمان آغاز به کار پلتفرمی بوده است که توسط سازندگان از اولویت برخوردار بوده است، زیرا تبدیل فالوورها به پول نقد بسیار دشوار بوده است – در پلتفرم هایی مانند یوتیوب، سازندگان در برنامه شریک بیش از یک دهه است که سهمی از درآمد تبلیغات دریافت می کنند. اکنون که سازندگان می‌توانند در این پلتفرم کسب درآمد کنند، دلیلی وجود دارد که در X Premium مشترک شوند (…هنوز یک سایت پورنو نیست) و پست ارسال کنند.

مطالب مرتبط