حجم مصرفی کاربران هیولا از این پس به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود

امتیاز دهید post

بازی‌های ویدیویی امروزی جزو پرحجم ترین محتویات موجود در اینترنت به حساب می‌آیند. بازی‌های بزرگ حجمی چند ده گیگابایتی دارند و دانلود بازی‌های کوچکتر هم دیگر لزوماً به کم دردسری سابق نیست. این موضوع درباره پلتفرم ایرانی هیولا هم مصداق دارد و محصولات عرضه شده در این فروشگاه دیجیتالی، می توانند بین چند صد مگابایت یا چند گیگابایت حجم داشته باشند.

طبیعی است که با خرید بازی‌های ویدیویی از چنین پلتفرمی، گیمرها باید سپس به دانلود و نصب آنها از طریق کلاینت هیولا بپردازند که برای مشترکین اینترنت های کم حجم، دردسرساز است. حالا روابط عمومی هیولا خبر داده که این فروشگاه به لیست اینترنت نیم‌بها اضافه شده و کاربران هیولا با خرید هر بازی، هنگام دانلود آن نیمی از بهای حجم مصرفی را می‌پردازند.

نکته مهم اینکه کاربران تمام سرویس دهندگان اینترنت خانگی و اپراتورهای اینترنت دیتا در این فهرست قرار دارند و می‌توانند منتظر محاسبه نیم‌بهای حجم مصرفی خود باشند.

هیولا پلتفرمی ایرانی برای خرید قانونی بازی‌های ویدیویی است که تا به امروز میزبان ده‌ها بازی ایرانی مانند مموراندا، ارتش‌های فرازمینی و 41148 بوده و لیست بازی‌های خارجی آن نیز به مرور پربارتر می‌شود. بعد از This War of Mine به همراه زیرنویس فارسی، بازی Sniper Ghost Warrior 3 تازه ترین عنوانی است که به هیولا اضافه شده.

The post حجم مصرفی کاربران هیولا از این پس به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط