بروزرسانی گپ بینگ با ویژگی‌های تاریخچه چت، نمودارها و پوشش ویدیویی

امتیاز دهید post

چت Bing اکنون می تواند تاریخچه مکالمه شما را با چت بات ذخیره و نمایش دهد، درست مانند ChatGPT OpenAI.

چت بینگ با پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند تاریخچه چت، نمودارها و تجسم‌ها، پوشش‌های ویدیویی، بهبود حریم خصوصی و امکان صادر کردن پاسخ‌ها به‌روزرسانی شده است. مایکروسافت در اوایل این ماه چند ارتقای بسیار خوب را برای ابزار هوش مصنوعی مولد خود اعلام کرد و اکنون تأیید کرده است که آنها در دسترس کاربران هستند. این شرکت در 4 می اعلام کرد که لیست انتظار خود را حذف کرده و دسترسی به چت Bing را برای همه کاربران گسترش می‌دهد و محدودیت‌هایی که قبلا برای پرسیدن درخواست‌ها اعمال شده بود، بی‌صدا برداشته شده است.

در پست اخیر مایکروسافت بینگ در بلاگ ها، این شرکت فاش کرد که شروع به استفاده از ویژگی تاریخچه چت مورد انتظار برای چت بینگ کرده است. اکنون می‌توانید رشته‌های چت قبلی خود را با چت ربات هوش مصنوعی در سمت راست پنجره چت ببینید و یک مکالمه قدیمی‌تر را ادامه دهید. همچنین می توانید یک موضوع چت را تغییر نام دهید، حذف کنید، صادر کنید یا حتی با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. OpenAI هفته گذشته برنامه رسمی ChatGPT خود را برای iOS منتشر کرد که همچنین از تاریخچه مکالمه در دستگاه ها پشتیبانی می کند.

یکی از بهبودهای مهم حریم خصوصی اضافه شده به چت بینگ، امکان حذف سوابق مکالمات مربوط به فایل‌های روی رایانه شخصی شما است – یا محتوایی که بخشی از فهرست جستجوی مایکروسافت نیست. این قابلیت از گنجاندن داده های شخصی در داده های مورد استفاده برای آموزش این ابزارهای هوش مصنوعی مولد جلوگیری می کند.

به گفته مایکروسافت، چت بینگ همچنین می‌تواند پاسخ‌های حاوی اعداد یا آمار را با نمودارها و تجسم‌ها همراه کند. این به این معنی است که با درخواست قیمت سهام یک شرکت فهرست شده یا رتبه بندی شهرهای یک کشور بر اساس جمعیت، چت بات نمودارهایی را در کنار نتایج متنی ارائه می دهد. در همین حال، عناصر بصری که در پایین پاسخ های متنی برای پرس و جوهای مربوط به دستور العمل نشان داده شده اند نیز بهینه شده اند.

گوگل توانایی انتقال نتایج از چت ربات Bard خود را به Google Docs، Gmail و سایر سرویس‌ها نشان داد و اکنون مایکروسافت ویژگی صادرات مشابهی را ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد نتایج چت خود را به یک سند Microsoft Word، یک فایل متنی ارسال کنند. یا یک فایل پی دی اف

مایکروسافت می‌گوید که چت بینگ را با یک پوشش جدید برای نتایجی که شامل پاسخ ویدیویی است نیز به‌روزرسانی کرده است. این به شما امکان می‌دهد ویدیوهای تمام صفحه را تماشا کنید و با مُهرهای زمانی که در سمت راست نمایشگر قرار دارد، ویدیو را هدایت کنید. به گفته این شرکت، چت بینگ همچنین به طور خودکار کلماتی را هنگام تایپ درخواست ها پیشنهاد می کند.

مطالب مرتبط