مسابقه برنامه نویسی کدکاپ ۴ با حمایت دیجی‌کالا برگزار خواهد شد

امتیاز دهید post

چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی «کدکاپ» در مهر و آبان سال جاری با همکاری مرکز نوآوری شریف، Quera و تحت حمایت دیجی کالا برگزار خواهد شد.

کدکاپ که در سال های گذشته سه دوره از آن با مشارکت ۴۰۰۰ هزار شرکت کننده برگزار شده، یک رقابت برنامه نویسی است که شرکت در آن برای برنامه نویسان فارغ از سطح مهارت آنها، آزاد است.

دوره فعلی کدکاپ اولین رقابت های برنامه نویسی منطقه ای است که همزمان ده ها زبان و فناوری پرکاربرد را در بردارد که شامل رقابت های الگوریتمی با ۱۴ زبان پرکاربرد و فناوری های اندروید، پایتون، جانگو، PHP ، لاراول، فرانت اند، React و React Native خواهد بود. داوطلبان امکان شرکت در مسابقات الگوریتمی به صورت گروه های دو نفره را دارند.

کدکاپ ۴ طی دو مرحله آنلاین و حضوری برگزار می شود که دور نخست آن از ۱۳ تا ۲۵ مهرماه به طول خواهد انجامید. ۷۵ تیم برتر این دوره به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد که در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در مرکز پردازش دیجی کالا صورت خواهد گرفت. داوری رقابت ها نیز بر عهده سامانه‌ی خودکار داوری پروژه Quera است که در لحظه الگوریتم های ارسال شده را بررسی و تصحیح خواهد کرد.کدکاپ ۴

جایزه تیم ها و نفرات برتر کدکاپ ۲۵ میلیون تومان است که از سوی دیجی کالا به عنوان حامی مسابقات پرداخت می شود.

به گفته برگزار کنندگان هدف اصلی از برگزاری کدکاپ نه تنها رقابت فنی، بلکه شناسایی استعدادهای برتر این زمینه و استفاده از مهارت و تخصص آنها در زیرساخت های فناوری کشور است. برای ثبت نام در کدکاپ ۴ و اطلاع از جزییات آن به این لینک مراجعه کنید.

The post مسابقه برنامه نویسی کدکاپ ۴ با حمایت دیجی‌کالا برگزار خواهد شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط