تا هفته آینده بازی‎های هیولا را با تخفیف خریداری کنید

امتیاز دهید post

به مناسبت جشن مهرگان که البته دو هفته‎ای از آن می‎گذرد، تقریبا تمامی بازی های شبکه ایرانی هیولا تخفیف خورده‎اند. هیولا بازاری دیجیتال (مشابه شبکه استیم) برای بازی‎های رایانه‎ای است که علاوه بر بازی‎های ایرانی، عناوین خارجی مختلفی چون This War of Mine و Sniper: Ghost Warrior 3 نیز در آن به فروش می‎رسند.

این تخفیف‎های 20 تا 50 درصدی از امروز یعنی دوشنبه 16 مهر تا هفته آینده (23 مهر) ادامه خواهد داشت که می‎توانید لیست کامل آن ها را در وبسایت رسمی هیولا و یا داخل کلاینت یا همان نرم افزار شبکه مشاهده کنید.

برای دریافت این برنامه و خرید بازی‎ها نیز تنها کافی است به این آدرس مراجعه کرده و پس از دانلود، آن را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. لازم به ذکر است که حجم مصرفی کاربران برای دانلود بازی‎ها به صورت نیم‎‎بها محاسبه می‎شود.

بازی ایرانی تحسین شده مموراندا یکی از اولین عناوینی بود که روی این شبکه منتشر شد و دیجیاتو نیز در بررسی اش به مموراندا نمره 80 را داد، مموراندا تا هفته آینده با تخفیفی 20 درصدی به فروش می‎رسد. اگر علاقه‎‎مند اطلاعات بیشتری در مورد هیولا هستید، در این دو مطلب می‎توانید با خود شبکه و بازی‎های آن بیشتر آشنا شوید.

The post تا هفته آینده بازی‎های هیولا را با تخفیف خریداری کنید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط