سایپا لیست خریداران پیش فروش اخیر را در اختیار ایران خودرو قرار داد

امتیاز دهید post

ليست اسامی ثبت نام كنندگان طرح پيش فروش محصولات گروه خودروسازی سايپا به شركت ايران خودرو تحويل داده شد.

به گزارش سايپانيوز،‌ با توجه به هماهنگی انجام شده با گروه صنعتی ايران خودرو مبنی بر ارسال ليست اسامی افرادی كه در طرح پيش فروش خودرو گروه سايپا شركت و موفق به ثبت نام شده‌اند به منظور جلوگيری از دلالی و سفته بازی و فروش محصولات به مصرف كننده واقعی، اين اسامی از سوی گروه سايپا آماده و تحويل گروه صنعتي ايران خودرو شده است.

با توجه به استقبال بسيار خوب از طرح پيش فروش 50 هزار دستگاه از محصولات سايپا و به دليل تطبيق شرايط اعلام شده در اين طرح با خريداران محصولات، اين اقدام زمان‌بر بوده و سايپا پس از بررسی شرايط ثبت نام كنندگان با شرايط اعلامی در طرح، ليست نهايی ثبت نامی را آماده و به گروه صنعتی ايران خودرو تحويل داده است.

گفتنی است در اين طرح تعداد 50 هزار نفر ثبت نام کرده اند كه از اين تعداد 44 درصد افراد از طريق رايانه، 54 درصد از طريق تلفن همراه هوشمند و 2 درصد از طريق تبلت وارد سايت ثبت نام گروه سايپا شده اند.

لیست خریداران

پیش از این اعلام شده بود مشتریانی که در طرح فروش اخیر شرکت سایپا ثبت نام کرده‌اند، امکان حضور در طرح آتی پیش فروش محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت.

گروه خودروسازی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای عنوان کرده بود که به منظور توزیع عادلانه محصولات میان مشتریان واقعی طبق هماهنگی با گروه خودرو سازی سایپا، کدملی تمام مشتریانی را که در طرح پیش فروش این شرکت ثبت کرده‌اند را دریافت خواهد کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، هدف آنها از این اقدام توزیع محصولات میان جامعه مصرف کننده و مشتریان نهایی است و باید کسانی برای خرید خودرو اقدام کنند که صرفا نیازمند خودروی شخصی و مصرف کننده واقعی هستند. ایران خودرو قرار است بزودی طرح پیش فروش 40 هزار دستگاه از محصولات خود را اجرا کند.

The post سایپا لیست خریداران پیش فروش اخیر را در اختیار ایران خودرو قرار داد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط