پخش سریال مانکن + معرفی سریال

امتیاز دهید post

سریال مانکن، نازنین بیاتینازنین بیاتی که با سریال گلشیفته تجربه ای موفق را در نمایش خانگی کسب کرده بود این بار جلوی دوربین سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نمایش خانگی رفت.

سریال مانکن با نازنین بیاتی جلوی دوربین رفتسریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی سریالی برای نمایش خانگی است که با حضور چهره های سرشناس سینما و تلویزیون جلوی دوربین رفت.حسین سهیلی زاده که تجربه ساخت سریال هایی موفق را در کارنامه هنری اش دارد این بار به سراغ ساخت سریالی برای نمایش خانگی رفت.

سریال مانکن با بازیگرانی جدید جلوی دوربین میرود

صفحه رسمی سریال مانکن با انتشار پستی از حضور نازنین بیاتی در ساخته جدید حسین سهیلی زاده خبر داد.

 

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر جدید سریال مانکن

در صفحه رسمی سریال مانکن آمده است : نازنین بیاتی به تازگی به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده پیوست. با برنامه ریزی انجام شده تولید سریال نمایش خانگی مانکن حسین سهیلی زاده پس از تکمیل بازیگران آغاز می شود.

بازی محمدرضا فروتن در سریال مانکن

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، فرزاد فرزین و نازنین بیاتی از بازیگران سریال مانکن هستند و به زودی بازیگران دیگری هم به این پروژه می پیوندند.

سریال مانکن با مریلا زارعی در نمایش خانگی

در خلاصه داستان سریال مانکن آمده است: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.محمدرضا فروتنمحمدرضا فروتن بازیگر سریال مانکنسریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی ، در 26 قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده و در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می شود. داستان این سریال عاشقانه است.

دانلود سریال مانکن از سایت هکس دانلود

بایگران سریال

سریال مانکن هم یکی از سریال های جدید او است که بازیگرانی همچون: محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، عارفه معماریان، رضا توکلی، پانته آ کی قبادی، بهشاد شریفیان، بهزاد خلج، رابعه مدنی، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی در آن ایفای نقش می کنند.

بیوگرافی محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن بازیگر سال 47 است و بیشتر در فیلم ها ایفای نقش می کند. او پس از سریال مانکن، در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادیی هم ایفای نقش کرده است. بازی خوب او در فیلم زیر پوست شهر باعث شد که به شهرت برسد. او یکی از سوپراستارهای دهه 80 شمسی در ایران است.

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر جوان متولد سال 68 در تهران است. او به عنوان طراحی دکور، طراح لباس و صداپیشه هم فعالیت داشته است.  به دلیل بازی در فیلم دربند نامزد بهترین جایزه در جشنواره سیمرغ شده است. او قبل از سریال مانکن در سریال گلشیفته هم بازی کرده است و این دومین سریال او است.

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی بازیگر با تجربه متولد سال 1353 است. او با کارگردانان سرشناس ایرانی مانند ابراهیم حاتمی کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی همکاری داشته است. او در سریال های پربیننده همچون ولایت عشق، کلاه پهلوی و دبیرستان خضراء ایفای نقش کرده است. به جز سریال مانکن در سریال ماه تی تی برای شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگر متولد سال 61 در تهران است. نخستین فیلم او ازدواح به سبک ایرانی در سال 83 بود. او در چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است که بازی در سریال صد سال به این سال ها باعث شد معروف شود. پیش از این سریال، در سریال ممنوع که ویژه نمایش خانگی است ایفای نقش کرده است. از سریال های برجسته ای که در آن ایفای نقش کرده است می توان به کلاه پهلوی، سرزمین کهن، پریا و مرز خوشبختی اشاره کرد.

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد سال 59 درد آبادان است. به دلیل بازی در سریال ساعت شنی و در نقش مهتاب توانست توانایی هایش را ثابت کند. او پیشنهاد بازی در سریال شهرزاد را رد کرد. او در بیش از 20 سریال ایفای نقش کرده است.

ویکی پدیا

 

مطالب مرتبط