۱۳ فیلم ترسناک جدید هالووین امسال

امتیاز دهید post

هالووین نزدیک است، اما کدام فیلم جدید و یا قدیمی بهترین گزینه برای این روز است؟ در زیر ۱۳ فیلم جدید که از نظر ما برای هالووین امسال مناسب هستند، را آورده‌ایم.

همچنین بخوانید:
بهترین فیلم‌ های ترسناک که در پاییز ۲۰۱۹ اکران میشوند

میدسامر (VOD)

در این ساخته فراموش نشدنی آری استر، شخصیت‌های اصلی با بازی فلورنس پیو و جک رینور که رابطه آن‌ها رو به پایان است، تصمیم می‌گیرند از یک روستای قدیمی سوئدی دیدن کنند.

در چمن‌های بلند (شبکه نت‌فلیکس)

در چمن‌های بلند هالووین

واقعا چمن می‌تواند چیز ترسناکی باشد؟ بله! در این ساخته اقتباسی از رمان استیون کینگ و جو هیل، گروهی در مزرعه‌ای دور افتاده و پر از علف‌های بلند، گم می‌شوند.

ببرها نمی‌ترسند (شبکه Shudder)

ببرها نمی‌ترسند هالووین

پاولا لارا در نقش یتیمی به نام استرلا بازی می‌کند که به گروهی از بچه‌ها در یک شهر بی‌نام مکزیکی می‌پیوندد که سعی می‌کنند از دست کارتل خطرناک مواد مخدر فرار کنند. اما داستان یک جنبه تخیلی نیز دارد. استرلا می‌تواند سه آرزو کند. نتیجه آن داستانی جالب و فراموش‌ نشدنی با ترکیبی از اتفاقات ترسناک واقعی و تخیلی است که مورد توجه استیون کینگ، نیل گیمن و گی‌یرمو دل‌تورو قرار گرفته است.

Bliss (در VOD)

بلیس هالووین

در این ساخته جو بگوس، دورا مدیسون در نقش یک هنرمند لس‌آنجلسی بازی می‌کند که متوجه می‌شود خون‌آشام بودن باعث شکوفا شدن استعدادش می‌شود.

Depraved (در VOD)

Depraved

داستان معروف فرانکشتاین در فیلم‌های مختلف بارها روایت شده است، اما هیچ‌کدام مانند فیلم ساخته لری فسندن نیست. دیوید کال در نقش پزشک ارتشی بازی می‌کند که دچار اختلال استرسی پس از جنگ شده است و در آزمایشگاه خود در بروکلین، با سرهم کردن قسمت‌های مختلف بدن، یک انسان جدید، با بازی الکس بروکس، خلق می‌کند.

هیولاهای کوچک (در شبکه Hulu)

اکران ترسناک پاییز هالووین

لوپیتا نیونگو در نقش یک معلم مدرسه، باید از شاگردان خود از نظر فیزیکی و هم روانی، در برابر حمله زامبی‌ها حفاظت کند. در این فیلم کمدی ترسناک الکساندر انگلند و جاش گاد نیز نقش ‌آفرینی کرده‌اند.

زامبی‌لند: شلیک نهایی (از ۱۸ اکتبر در سینماها)

ده سال پس از اتفاقات فیلم اول، جسی ایزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون و ابیگل برسلین بار دیگر با زامبی‌ها روبه‌رو می‌شوند. در این فیلم روزاریو داوسن، لوک ویلسون، توماس میدلدیچ، اوان جوگگیا و زویی دویچ نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فانوس دریایی (از ۱۸ اکتبر در سینماها)

ویلم دفو و رابرت پتینسون در نقش نگهبانان فانوس دریایی در یک جزیره دور افتاده در قرن نوزدهم، بازی می‌کنند. این فیلم ساخته رابرت اگرز، کارگردان فیلم موفق «جادوگر» در سال ۲۰۱۵ است.

الی (از ۱۸ اکتبر در شبکه نت‌فلیکس)

الی هالووین

الی با بازی چارلی شاتول به خاطر بیماری خاصش، نمی‌تواند هیچ ارتباطی با دنیای بیرون داشته باشد. اما دکتری به آن‌ها پیشنهاد می‌کند که در درمانگاه تمیز خود الی را درمان کند. اما خبر بد این‌که به نظر می‌رسد این درمانگاه نفرین‌شده است.

داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی (اکران آنلاین آن از ۲۲ اکتبر)

داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی

آندره اوردال (کارگردان فیلم The Autopsy of Jane Doe) با تهیه‌کنندگی گی‌یرمو دل تورو، داستان‌های ترسناک نوشته الوین اشواترز را زنده کرده است. «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی»، فیلمی مناسب برای مخاطبین جوان‌تر ژانر فیلم‌های ترسناک در هالووین است.

شمارش معکوس (از ۲۵ اکتبر در سینماها)

شمارش معکوس

الیزابت لیل در نقش یک پرستار، اپلیکیشنی را دانلود می‌کند که به او زمان مرگ بیماران را اطلاع می‌دهد. اما پس از نصب آن متوجه می‌شود که خودش فقط سه روز دیگر زنده است.

دختری در طبقه سوم (از ۲۵ اکتبر در سینماها)

در این فیلم با موضوع خانه‌ای نفرین‌شده، کشتی‌گیر سابق، سی‌ام پانک در نقش مرد خانواده‌ای بازی می‌کند که تصمیم دارد خانه جدیدشان را خودش بازسازی کند. آیا مشکل اصلی روح‌هایی هستند که خانه را تسخیر کرده است و با شیاطین درونش؟

دکتر اسلیپ (از ۸ نوامبر در سینماها)

یوان مک گرگور در دکتر اسلیپ

درست وقتی که فکر می‌کنید دیگر فصل هالووین تمام شده است، مایک فلانگان (سازنده «بازی جرالد»، «تسخیر‌شدگی خانه هیل») فیلم جدید خود را رو می‌کند. این فیلم با اقتباسی از کتاب سال ۲۰۱۳ استیون کینگ، با داستانی در ادامه کتاب «درخشش»، ساخته شده است. ایوان مک‌گروگر در نقش دنی تورنس بزرگسال و ربکا فرگوسن در نقش رهبر گروهی که بچه‌هایی با قدرت‌های ذهنی خاص را دور هم جمع می‌کند، در این فیلم بازی می‌کنند.
این مطلب از نوشته کلارک کالینز در سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته ۱۳ فیلم ترسناک جدید هالووین امسال اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

پرسش پاسخ فارسی

پرسش پاسخ سوالات تفریحی
پرسش پاسخ سوالات هنری و زندگی
پرسش پاسخ سوالات درسی
پاسخ به سوالات کامپیوتری و تکنولوژی

مطالب مرتبط