مصاحبه ای با لئوناردو دی‌کاپریو و سایر بازیگران روزی روزگاری در هالیوود درباره مراحل ساخت فیلم

امتیاز دهید post

نه تنها شعله‌افکنی که لئوناردو دی‌کاپریو در صحنه‌ای از فیلم روزی روزگاری در هالیوود Once Upon Time in Hollywood برای به آتش کشیدن سربازهای نازی و یکی از اعضای خانواده ماسون به کار برد واقعی بود، بلکه شعله‌هایی که بدلکارها را در‌برگرفت نیز واقعی بودند.
دی‌کاپریو در مورد این صحنه توضیح داد:

اولین روزی که با آن شعله‌افکن تمرین کردم روز سختی بود و تمام بدلکاران شهر نیز برای فیلم‌برداری این صحنه حضور داشتند. فوق‌العاده بود. باید با یک شعله‌افکن واقعی، آن‌ها را به آتش می‌کشیدم. در ابتدا برای آن‌ها ناراحت و نگران بودم که باید این شعله‌ها را تحمل کنند، اما کمی بعد نگران خودم هم شدم، چرا که گرمای شعله‌ها به سمت من هم بر‌می‌گشت. پس از فیلم‌برداری این صحنه، سردرد خیلی بدی داشتم. می‌دانستم که در صحنه‌ای دیگر نیز باید از این شعله‌افکن استفاده کنم ولی خدا را شکر که صحنه جدید در فضای باز فیلم‌برداری می‌شد.

برد پیت در ادامه گفت:

وقتی توضیح این صحنه را در فیلم‌نامه خواندم خندیدم. نوشته بود تمرین با شعله‌افکن. با خودم گفتم اوه اوه اوضاع خیلی قاطی‌پاتی خواهد بود.

لئوناردو دی‌کاپریو به همراه سایر بازیگران روزی روزگاری در هالیوود در جلسه پرسش و پاسخ با مارک مالکین از سایت ورایتی در مورد مراحل ساخت این فیلم صحبت کردند.
مایک مو که در این فیلم نقش بروس لی را بازی می‌کند، در مورد روزی صحبت کرد که کوئنتین تارانتینو تصمیم گرفت صحنه درگیری مهم فیلمش را در یک برداشت فیلم‌برداری کند:

روزی پس از تمرین کوئنتین من را کنار کشید و گفت “مایک، من ایده‌ای برای فیلم‌برداری این صحنه دارم و می‌خواهم آن را در یک برداشت فیلم‌برداری کنم. بنابراین همه چیز به تو بستگی دارد که بتوانیم این کار را عملی کنیم. پس سعی کن خراب‌کاری نکنی!” آب دهانم را قورت دادم و به او جواب دادم “آدم درستی را استخدام کردید آقای تارانتینو!.

برد پیت در ادامه گفت:

من به کوئنتین پیشنهاد دادم که راه‌های دیگری وجود دارد تا به نظر برسد این صحنه فقط در یک برداشت فیلم‌برداری شده است. اما او مخالفت کرد و به من گفت که حاضر نیست تقلب کند.

مارگارت کوآلی در مورد تست بازیگری برای نقش پوسی‌کت، یکی از اعضای خانواده ماسون، صحبت کرد. او پس از تست بازیگری برای دیدن پدرش از کشور خارج شد و وقتی به پاناما رسید، مدیر برنامه‌هایش با او تماس گرفت و به او خبر داد که تارانتینو از او خواسته برای تمرین صحنه‌ای با برد پیت به آمریکا برگردد.
به گفته بازیگران فیلم، وقتی که صحنه‌ای کاملا مطابق میل تارانتینو پیش نمی‌رفت، او رو به بازیگرانش می‌کرده و می‌گفته:

بیاین یک بار دیگر این صحنه را فیلم‌برداری کنیم. چرا؟ و همه با انرژی در جواب او می‌گفتند:”چون ما عاشق فیلم ساختنیم!”

این مطلب از نوشته لتشا هریس در سایت ورایتی گرفته شده است.

نوشته مصاحبه ای با لئوناردو دی‌کاپریو و سایر بازیگران روزی روزگاری در هالیوود درباره مراحل ساخت فیلم اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط