نام سومین فیلم Jurassic World اعلام شد

امتیاز دهید post

کارگردان کالین ترورو روز سه‌شنبه در اکانت توییتر خود خبر از آغاز مراحل تولید فیلم «دنیای ژوراسیک ۳» Jurassic World داد. علاوه بر این، او خبر داد که نام ششمین فیلم مجموعه فیلم‌های «ژوراسیک»، Jurassic World: Dominion خواهد بود.
این نام جدید یادآور بخشی از انجیل در مورد اعطای حکومت بر زمین به انسان توسط خداوند است. این موضوع نشان می‌دهد احتمالا Dominion قرار است اتفاقات بعد از «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» سال ۲۰۱۸ را به تصویر بکشد؛ زمانی که دایناسورها از اسارت آزاد شده و در سرتاسر دنیا پخش شدند.
بعد از اینکه خوآن آنتونیو بایونا کارگردانی «سقوط پادشاهی» را برعهده گرفته بود، حالا نوبت به ترورو رسیده است که برای ساخت Dominion بر روی صندلی کارگردانی بنشیند. فیلم‌نامه‌ی این فیلم را ترورو به همراه امیلی کارمیشل بر اساس داستانی از درک کونولی نوشته‌ است.
کریس پرت و برایس دالاس هاوارد برای ایفای نقش در این فیلم بازمی‌گردند و لارا درن، جف گلدبوم و سم نیل نیز دوباره در نقش شخصیت‌هایشان در فیلم «پارک ژوراسیک» سال ۱۹۹۳، بازی خواهند کرد.
«دنیای ژوراسیک» در سال ۲۰۱۵ در دنیا ۱.۷ میلیارد دلار فروش داشت و دنباله‌ی این فیلم در سال ۲۰۱۸ با بودجه‌‌ای ۱۷۰ میلیون دلاری ۱.۳ میلیارد دلار فروش داشت. به طور کلی این مجموعه فیلم تا به حال در دنیا بیش از ۵ میلیارد دلار فروش داشته است.
یونیورسال تاریخ پخش Jurassic World: Dominion را ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرده است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی آدام بی. وری در سایت variety.com است.

نوشته نام سومین فیلم Jurassic World اعلام شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط