کمدی اکشن جدید کوین هارت بر روی پرده می‌رود

امتیاز دهید post

یونیورسال پیکچرز در حال ساخت یک کمدی اکشن بر اساس ایده‌ای جدید از لوسیا آنیلو و پاول دبلیو داونز Broad City است. این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، قرار است با بازی کوین هارت جلوی دوربین برود.
آنیول و داونز علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم، تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز خواهند بود.
کارگردانی فیلم را مالکوم دی.لی برعهده خواهد داشت و ویل پکر و جیمز لوپز از طریق کمپانی ویل پکر پروداکشنز خود از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به هارت‌بیت پروداکشنز کوین هارت و بلک‌مالد پروداکشنز لی اشاره کرد.
این دومین فیلم از تیم هارت، پکر و لی خواهد بود، تیمی که پیش از این بر سر کمدی موفق سال ۲۰۱۸ «مدرسه شبانه»، که در آن سال به دومین فیلم کمدی پرفروش آمریکا تبدیل شد، با یکدیگر همکاری کرده بودند. این پروژه هم‌چنین هارت و پکر را بعد از همکاری بر روی فیلم موفق «سواری با هم» و سریال تلویزیونی «مثل یک مرد فکر کن» دوباره کنار هم خواهد آورد.
هارت اخیرا در فیلم موفق «جومانجی: مرحله‌ی بعد»به ایفای نقش پرداخته بود، فیلمی که فروش جهانی ۷۸۷ دلاری داشت که ۳۱۰ میلیون دلار آن مربوط به اکران در آمریکا می‌شد. این بازیگر-کمدین در کمدی درام سونی پیکچرز Fatherhood نیز بازی کرده است که ژانویه ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جاستین کرول در سایت variety.com است.

نوشته کمدی اکشن جدید کوین هارت بر روی پرده می‌رود اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط