آیا فردی پرینز می‌توانست بتمن بهتری از کریستین بیل باشد؟

امتیاز دهید post

فکر کردن به این‌که «بتمن» ساخته دارن آرونوفسکی چطور از آب درمی‌آمد جالب است. او در مصاحبه‌ای گفته بود که دوست داشته واکین فینیکس نقش بتمن را در فیلمش بازی کند.
کارگردان فیلم «مادر!» در مصاحبه‌ای با مجله امپایر در مورد این فیلم که هیچ‌وقت ساخته نشد صحبت کرد:

استودیو وارنر برادرز فردی پرینز را برای بازی در این نقش در نظر داشت و به یاد دارم که در آن زمان با خودم فکر کردم که ما داریم به دو فیلم کاملا مختلف فکر می‌کنیم. واقعا هم همین‌طور شد. فیلم‌نامه‌ای که من در سال ۲۰۰۰ برای «بتمن» نوشتم کاملا متفاوت از چیزی بود که در نهایت ساخته شد.

پرنیز در آن زمان در اوج شهرت خود بود و با بازی در فیلم رمانتیک کمدی «او همه چیز است» استعداد خود را به نمایش گذاشته بود. با این‌حال او اصلا با تصویری که آرونوفسکی از بتمن در ذهن خود داشت جور درنمی‌آمد، تصویری به مراتب تاریک‌تر و تلخ‌تر از فیلمی که در نهایت ساخته شد: فیلم «بتمن آغاز می‌کند» ساخته کریستوفر نولان. آرونوفسکی در نظر داشت با اقتباس از کتاب مصور «بتمن: سال اول» نوشته فرانک میلر، داستانی در مورد این شخصیت بسازد اما حال و هوای داستان او حتی برای نویسنده «شهر گناه» و «۳۰۰» نیز زیادی تاریک و غم‌آلود بود.
میلر در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر گفت:

اولین‌بار بود که با کسی همکاری می‌کردم که تصورش از بتمن و دنیای او حتی از تصور من هم تاریک‌تر و تلخ‌تر بود. بتمنی که من به تصویر کشیده بودم از نظر او زیادی مهربان بود. اما من به او گفتم “بتمن همچین شخصیتی ندارد، او کسی را شکنجه نمی‌کند.

آرونوفسکی در ادامه مصاحبه خود با مجله امپایر گفت:

فیلم قبلی مجموعه در آن زمان «بتمن و رابین» بود و هدف من تغییر بتمنی بود که آن فیلم به مخاطب معرفی کرده بود.

در حال حاضر فیلم جدید دیگری از این شخصیت، با بازی رابرت پتینسون در مرحله ساخت است. پرینز نیز در نقش همسر سابق شخصیت پانکی بروستر در مجموعه جدید ادامه مجموعه «پانکی بروستر» که در دهه نود پخش می‌شد، بازی خواهد کرد.
این مطلب از نوشته تایلر آکیولینا در سایت اینترتینمنت ویکلی گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته آیا فردی پرینز می‌توانست بتمن بهتری از کریستین بیل باشد؟ اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط