لوکا گوادانینو کارگردان جدید برای بازسازی صورت‌زخمی Scarface با فیلم‌نامه‌ای از برادران کوئن

امتیاز دهید post

فیلم صورت‌زخمی برای بار دوم بازسازی می‌شود و این بار کارگردان آن کسی نیست جز لوکا گوادانینو سازندهٔ مرا با نامت صدا کن Call Me By Your Name و بازسازی سوسپیریا Suspiria.
اگر از خواندن این خبر هیجان‌زده نشدید، احتمالا این موضوع که فیلم‌نامهٔ جدید صورت‌زخمی توسط جوئل و ایتن کوئن نوشته شده است، شما را به هیجان می‌آورد. بله، این دو برادر جدیدترین فیلم‌نامه را با استفاده از پیش‌نویس‌های گرت دونت-آلکوسر، جاناتان هرمان و پل آتاناسیو نوشته‌اند.
صورت‌زخمی، که در اصل صورت‌زخمی: شرم یک ملت خوانده می‌شد، یک فیلم معروف به کارگردانی هاوارد هاکس در سال ۱۹۳۲ بود. این فیلم جزو اولین فیلم‌های گنگستری در کنار دشمن مردم The Public Enemy و سزار کوچک Little Caesar بود. صورت‌زخمی داستان یک مهاجر ایتالیایی به نام تونی کامونتی را روایت می‌کند. نسخه دوم این فیلم در دهه ۸۰ توسط برایان دی‌ پالما ساخته شد. اگرچه در ابتدا صورت‌زخمی به دلیل خشونت بیش از حدش مورد انتقاد قرار گرفت، اما این فیلم با بازی آل‌ پاچینو در نقش تونی مونتانا به یک فیلم کلاسیک و یکی از بهترین فیلم‌های سینما تبدیل شد.
نسخه جدید گوادانینو و برادران کوئن ماجرای مهاجر اصلی داستان در دو فیلم را در لس‌آنجلس بازسازی می‌کند. هنوز جزئیاتی از انتخاب بازیگران منتشر نشده است.
این مقاله برگرفته از نوشته جک شپرد در سایت gamesradar.com است.

نوشته لوکا گوادانینو کارگردان جدید برای بازسازی صورت‌زخمی Scarface با فیلم‌نامه‌ای از برادران کوئن اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط