حضور ان هتوی و جسیکا چستین در فیلم Mothers’ Instinct

امتیاز دهید post

ان هتوی و جسیکا چستین، این دو بازیگران پرکار و موفقیت، در فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناسی غریزه مادران Mothers’ Instinct در کنار هم بازی خواهند کرد.
این فیلم بازسازی فیلم Deuelles به کارگردانی اولیور ماسیت-دیپاس در سال ۲۰۱۸ است، ماسیت-دیپاس کارگردانی این اثر را نیز به عهده خواهد داشت. هتوی و چستین در نقش دو دوست و همسایه که زندگی کاملا سنتی، با خانه‌های زیبا، پسرانی همسن هم و همسرانی موفق دارند را بازی خواهند کرد. داستان این فیلم در دهه ۶۰ روایت می‌شود و شاهد تغییر کردن این زندگی آرام و رویایی و تحت‌تاثیر قرار گرفتن رابطه خواهرانه آن‌ها خواهیم بود. سارا کونرات فیلم‌نامه آن را با اقتباس از رمان Derriere la Haine نوشته باربارا ابل، نوشته است.
ماسیت-دیپاس در مورد این ساخته جدید خود گفت: «جسیکا و آن به زیبایی می‌توانند رابطه این دو شخصیت اصلی را به نمایش بگذارند. رابطه مادر با فرزندش، قوی‌ترین رابطه بین انسان‌ها است. وقتی چیزی خدشه‌ای به این رابطه وارد کند، اخلاقیات و حتی عقل زیر سوال می‌رود. در فضای بسته دهه ۶۰، اتفاقی کوچک می‌تواند عواقب بزرگی داشته باشد.»

جدیدترین فیلم هتوی، جادوگران The Witches، هم‌اکنون در دسترس است و فیلم جاسوسی ۳۵۵ با بازی چستین در ۱۵ ژانویه اکران خواهد شد.

این مطلب از نوشته جیمز وایت در سایت امپایر گرفته شده است.

نوشته حضور ان هتوی و جسیکا چستین در فیلم Mothers’ Instinct اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط