معرفی برند های گوشی موبایل با قیمت مناسب (آذر99)

امتیاز دهید post

زمانه ای وجود داشت که برای خرید فقط تعداد معدودی مارک گوشی موبایل را مشاهده می کردیم. برند های اصیل اصالت خود را حفظ می کردند. ولی در چرخه تولید تغییر وجود دارد. اما حالا دوره و زمانه عوض شده و هر ماه چندین گوشی جدید وارد بازار می‌شوند و جای تعدادی گوشی قدیمی‌تر را می‌گیرند.با نوساناتی که امروزه گریبان بازار را گرفته بهتر است هر روز آبدیت کنیم و اطلاعات جدید بگیریم.

تلاش بر این است که تعدادی گوشی از برند های مختلف نسبت به کارایی و قیمت های مناسب آن در سایت حالیشه معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

گوشی های قیمت مناسب برند نوکیا؛ نوکیا 2.2

نوکیا هر چند که امروز بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان نیست، اما شاید این نام، مشهورترین نام در تاریخ تلفن‌های همراه باشد. نوکیا از دهه نود میلادی با حضوری قدرتمند در بازار موبایل، سالها یکه تاز این عرصه بود، اما با ظهور سیستم عامل اندروید و اصرار نوکیا بر استفاده از سیستم عامل اختصاصی خود، این برند کهنه کار تخت پادشاهی را به سامسونگ واگذار کرد. با این حال نوکیا بعد از یک وقفه کوتاه، دوباره به بازار موبایل برگشت و هر چند که هنوز در باز پس گیری تخت پادشاهی خود موفق نبوده، اما عملکرد قابل قبولی در این مدت کوتاه از خود به جای گذاشته است.

نوکیا 2.2 با حافظه 32 گیگابایتی و رم 3 ،حافظه ی 16 گیگابایتی و رم 2 ارائه شده و تا 3.500.000 تومان به فروش میرسد.

نوکیا 2.2 یکی از ارزان‌ترین اسمارت‌فون‌های نوکیا در سال 2019 است که با قیمت بسیار رقابتی در بازار ایران نیز موجود است. نوکیا 2.2 فاکتورهای بسیار مهمی را در خود جای داده که برای یک اسمارت‌فون در این محدوده قیمت قابل ستایش است.

نوکیا 2.2

اولین بار که نگاهی به ظاهر کلی این گوشی می اندازید تصور می کنید با یک موبایل گران تر از قیمت واقعی اش روبرو هستید. نوکیا ۲.۲ یکی از ارزان ترین گوشی های بازار است که از نمایشگر تقریباً تمام صفحه بهره می برد و به سخت افزار قابل قبولی مجهز شده، با این حال بدنه پلاستیکی گوشی حس چندان اعلایی را القا نمی کند. این گوشی در دو مدل با رم و حافظه داخلی ۲/۱۶ و ۳/۳۲ گیگابایت روانه بازار می شود. مدل ۱۶ گیگابایتی در حدود ۳،۴۰۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد و به دلیل اختلاف قیمت کم، خرید آن پیشنهاد نمی‌شود.

نمایشگر IPS گوشی، ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل است که در میانه بالایی آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به چشم می خورد. قلب تپنده نوکیا ۲.۲ را یک چیپست مدیاتک هلیو A22 با ۴ هسته پردازشی ۲ گیگاهرتز تشکیل می دهد و به لطف درگاه میکرو اس دی می توانید تا ۴۰۰ گیگابایت حافظه جانبی به موبایل اضافه کنید. این گوشی با اندروید ۹.۰ وان روانه بازار می شود و به گفته نوکیا می‌توانید روی دریافت آپدیت های نرم افزاری تا ۲ سال و به روز رسانی‌های امنیتی تا ۳ سال حساب کنید.

از نوکیا 2.2 با چنین قیمتی، انتظار دوربین دوگانه نمی‌رود. با این حال تنها دوربین این گوشی با رزولوشن 13 مگاپیکسل نیز عملکرد قابل قبولی دارد. نوکیا مدعی است که دوربین این گوشی را به هوش مصنوعی مجهز کرده تا صحنه‌ها را تشخیص داده و تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند. همچنین این دوربین مجهز به فوکوس خودکار بوده و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p را هم در اختیار دارد. در جلوی دستگاه نیز، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قسمت ناچ دیده می‌شود.

نوکیا 2.2 مجهز به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت است که با توجه به خصیصه‌های این گوشی مثل صفحه نمایش، سیستم عامل و پردازنده کم مصرف، ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت. گوشی نوکیا 2.2 از درگاه Micro USB با پشتیبانی از OTG استفاده می‌کند. در مجموع گوشی نوکیا 2.2 به عنوان یک اسمارت‌فون اقتصادی و ارزان‌قیمت، انتخاب مناسبی برای مشتریان خواهد بود.

گوشی های قیمت مناسب برند نوکیا؛ نوکیا 2.3

نوکیا 2.3 با حافظه ی 32 گیگابایتی و رم 2، 64 گیگابایتی و رم 3 در دسترس است که تا 3.800.000 تومان به فروش می رسد.

در سال 2019 شرکت بزرگ و قدیمی نوکیا گوشی سری جدیدش یعنی نوکیا 2.3 را به دنیای گوشی‌های موبایل معرفی کرد. این گوشی دارای دو سیم‌کارت است که با سه رنگ سبز، رز گلد و زغالی و با دوربین دوگانه عرضه‌شده است. همچنین بهتر است بدانید که طراحی این گوشی باوجود سادگی که به همراه دارد، رنگ‌بندی بسیار زیبایی دارد.

نوکیا 3.2 ،قیمت نوکیا 3.2

نوکیا 3.2 ،قیمت نوکیا 3.2

گوشی نوکیا 2.3 در سه رنگ سبز، رز گلد و زغالی و با دوربین دوگانه وارد بازار شده است. در جلوی این گوشی علاوه بر صفحه‌نمایش، شما می‌توانید دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه را مشاهده کنید. در پشت این گوشی دوربین دوگانه به همراه فلش LED و لوگوی شرکت نوکیا قرارگرفته‌اند. همچنین درگاه کابل شارژ‌و اسپیکر این مکالمه در زیر و درگاه کابل هندزفری در بالای این گوشی خودنمایی می‌کنند. در سمت راست این گوشی دکمه‌ی کم‌وزیاد کردن صدا و دکمه‌ی پاور زیر هم چیده شده است و درسمت چپ اسلات محل قرارگیری سیم‌کارت‌ها و رم جای گرفته‌اند. این گوشی از سری گوشی‌های شرکت نوکیا با ابعاد 157.7 × 75.4 × 8.7 میلی‌متر و وزنی معادل 183 گرم عرضه‌شده است.

گوشی نوکیا 2.3 در سال 2019 و با ااندروید 9 و باقابلیت ارتقا به اندروید 10 به همراه رابط کاربری اندروید 1 گوگل عرضه‌شده است. سخت‌افزار این دستگاه از نوع Medietek-Helio A22 چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVRGE8320 همراه است که با حافظه‌ی داخلی 32 گیگ و 2 گیگ رم وارد بازار می‌شود.

این مدل نمایشگر بزرگتر ۶.۲ اینچی دارد و در کنار دوربین اصلی یک حسگر عمق سنج قرار گرفته است. علاوه بر این باتری قوی‌تر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ولی رم کمتر (۲ گیگابایت) دارد. مدل ۲/۳۲ گیگابایتی این گوشی با قیمت حدود ۳،۷۰۰،۰۰۰ تومان (با گارانتی) به فروش می رسد و به دلیل رم کم ظرفیت‌تر ارزش کمی پایین تری نسبت به نوکیا ۲.۲ دارد. اخیرا نوکیا ۲.۴ هم معرفی شده اما هنوز روانه بازار نشده است.

گوشی های قیمت مناسب برند شیائومی؛ شیائومی ردمی9

در سال 2020 شرکت بزرگ شیائومی یکی دیگر از گوشی‌های سری جدیدش به نام Redmi 9 را به دنیای گوشی‌های موبایل معرفی کرد. این گوشی یکی بهترین گوشی‌های اقتصادی است که شرکت شیائومی ازآن‌رو نمایی کرده است. از قابلیت‌های بسیار خوب این گوشی می‌توان به طراحی خوب و باتری فوق‌العاده‌ی آن اشاره کرد.

این گوشی در سال 2020 و با چهار رنگ، خاکستری، بنفش، سبز و صورتی آبی عرضه‌شده است. طراحی این گوشی به دلیل ادغام رنگ هابسیار زیبا و منحصربه‌فرد به چشم می‌آید. در جلوی این گوشی شما می‌توانید علاوه بر صفحه‌نمایش، دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه را مشاهده کنید. دوربین چهارگانه و دِرَخش LED این گوشی نیز در قاب پشتی گوشی خودنمایی می‌کند. در زیر این گوشی درگاه خروجی Type C، درگاه جک 3.5 و اسپیکر پخش‌کننده‌ی صدا قرارگرفته‌اند. دکمه‌ی پاور و دکمه‌ی ولوم صدا در سمت راست و اسلات محل قرارگیری سیم‌کارت و رم در سمت چپ جای گرفته‌اند. این دستگاه در ابعاد 147.3 × 70.9 × 8.7 میلی‌متری و وزنی معادل 160 گرم وارد بازار شده است. بدنه و فریم این دستگاه تماماً از جنس پلاستیک محکم هست.

شیائومی ردمی 9 با حافظه 32 گیگابایتی و رم 3 تا 4.500.00 تومان به فروش میرسد.

شیائومی ردمی 9 ،قیمت گوشی شیائومی ردمی 9

شیائومی رد می 9، قیمت شیائومی رد می 9

ردمی ۹ به چیپست میان‌رده مدیاتک هلیو G80 مجهز شده و در ترکیب رم و حافظه داخلی ۳/۳۲، ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی تولید شده است. نمایشگر بزرگ گوشی ابعاد ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد. ردمی ۹ از دوربین پشتی ۴ گانه با ترکیب ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک عمق سنج بهره‌مند است. این گوشی همچنین پورت USB-C، حسگر اثر انگشت و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. البته باید در نظر داشته باشید که وزن این گوشی ۱۹۸ گرم است و سنگین به حساب می‌آید.

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی ۴،۹۵۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد و ارزش خریدش کمتر از مدل ۳/۳۲ گیگابایتی است. مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی هم در بازار نایاب است.

گوشی های قیمت مناسب برند شیائومی؛شیائومی ردمی نوت 9S

گوشی Redmi Note 9S مجهز به تراشه اسنپدراگون 720G می باشد و دومین گوشی شیائومی است که بعد از Redmi 6 Pro، با این سخت افزار به بازار ارائه می شود. این تراشه یک پردازنده هشت هسته ای است که طی فرآیند 8 نانومتری ساخته شده و شامل 6 هسته 1.6 گیگاهرتزی Kryo 465 Silver و 2 هسته 2.3 گیگاهرتزی Kryo 465 Gold می باشد. واحد پردازنده گرافیکی این تراشه، Adreno 618 می باشد که دقیقاً مشابه همان پردازنده گرافیکی است که به همراه اسنپدراگون 730 ارائه شد. این گوشی در دو نسخه رم 4 گیگابایتی/حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی/حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه می شود.

شیائومی ردمی نوت 9s با حافظه ی 64 گیگایابت و رم 4 در دسترس است با قیمت 6.500.000 ت، 128 گیگابایت حافظه و رم 6 تا سقف 7.100.000 در دسترس است برای خریداران.

شیائومی ردمی نوت 9S

دوربین اولتراواید 119 درجه دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد. قابلیت اصلاح نویز اتوماتیک نیز در صورت ضرورت در دسترس کاربر قرار می گیرد. دوربین بعدی، دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی با اندازه پیکسلی 1.12 میکرو متر و دریچه دیافراگم f/2.4 است که از قابلیت اتوفوکوس برخوردار است. آخرین دوربین، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. جابجا شدن بین دوربین های مختلف همانند دیگر برنامه های دوربین است. با سوایپ کردن به چپ و راست، تمامی حالت های دوربین در دسترس قرار می گیرد. با حرکت روی گوشه سمت راست بالای صفحه که منوی همبرگری قرار دارد، گزینه های مختلف را مشاهده خواهید نمود. حالت ماکرو در این منو پنهان شده که تا حدی عجیب به نظر می رسد.

ردمی نوت 9S‌ گوشی جدیدی است . مدل قدیمی‌تر ردمی نوت ۸ پرو محسوب می‌شود. این موبایل به چیپست اسنپدراگون 720G مجهز شده و از ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴ یا ۶/۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. اندازه نمایشگر،‌ ۶.۶۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. از مزایای ردمی نوت 9S‌ دوربین پشتی ۴ گانه و با ترکیب ۴۸ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و در نهایت یک دوربین عمق سنج است. باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز را تامین می‌کند و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌شود. شیائومی همچنین حسگر اثر انگشت را در قاب کناری گوشی تعبیه کرده است. از معایب این گوشی وزن بالا (۲۰۹ گرم) است. ردمی نوت 9S مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی با گارانتی به قیمت ۷،۱۰۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گوشی های قیمت مناسب برند (هواوی)آنر؛ آنر 9x لایت

مشخصات فنی و قابلیت‌های آنر 9X Lite از دو مدل دیگر این سری ضعیف‌تر بوده و بیش‌تر شبیه به آنر 8 ایکس است. این گوشی هوشمند از نمایشگری 6.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کند.

وضوح این نمایشگر 2340 در 1080 پیکسل است و نسبت تصویر آن 19.5 به 9 است. یک شیشه 2.5D محافظت از این نمایشگر در برابر ضربه و خط و خش را برعهده رفته است.

در قلب آنر 9X Lite تراشه کایرین 710 آرام گرفته است که هشت هسته پردازشی دارد و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی به وسیله کارت حافظه نیز وجود دارد.

آنر 9x لایت با حافظه 128 گیگابایتی و رم 4 تا 4.700.000 تومان به فروش میرسد.

آنر 9x لایت، قیمت گوشی آنر 9x لایت

از جمله امکانات ارتباطی این گوشی آنر می‌توان به پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم کارت، پشتیبانی از 4G VoLTE دوگانه، وای‌فای 2.4GHz / 5GHz، بلوتوث 4.2، جی پی اس و GLONASS اشاره داشت. ابعاد آنر 9 ایکس لایت 160.4×76.6×7.8 میلی‌متر بوده و وزن آن 175 گرم است.

آنر 9X لایت یکی از گوشی‌های جدیدی است که به تازگی وارد بازار کشور شده و فعلا عرضه محدودی دارد. این گوشی به چیپست میان‌رده کرین 710F یعنی دقیقا مشابه با مدل بالاتر (آنر 9X) مجهز شده اما در عوض رم و حافظه داخلی آن کمتر است. نمایشگر، ۶.۵ اینچی و از نوع IPS است که در بالای آن یک ناچ نسبتا بزرگ به چشم می‌خورد. در پشت گوشی، حسگر اثر انگشت در کنار دوربین اصلی دو گانه تعبیه شده که شامل حسگرهای اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار یک حسگر عمق سنج می‌شود.

آنر 9X لایت همچنین از سرویس‌های گوگل بهره‌مند است. نیروی مورد نیاز گوشی توسط باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و البته خبری از شارژ سریع نیست. از مزایای این گوشی، حافظه داخلی پر ظرفیت است که در کمتر گوشی در این رده قیمت به چشم می‌خورد.

گوشی های قیمت مناسب برند (هواوی)آنر ؛آنر 9x

ز زمانی که هواوی جای خود را در بازار ایران پیدا کرد، یک نام وابسته به آن نیز بر سر زبان‌ها افتاد. برند Honor که به فارسی آن را آنر خطاب می‌کنیم، به موازات هواوی فعالیت جسورانه‌ای در بازار موبایل کشورهای در حال توسعه داشته است. آنر با تلفن‌های هوشمند ارزان‌قیمت تا سوپرمیان‌رده، تمامی رقبای خود در هر رده از بازار را به چالش کشیده است. آنر هر چند که یک برند نیمه مستقل محسوب می‌شود، اما به واسطه اعتباری که هواوی به آن بخشیده جایگاه قابل قبولی دارد. آنر در گوشی‌های هوشمند خود از جدیدترین استانداردها در طراحی خارجی و سخت‌‌افزار داخلی استفاده کرده است. گوشی Honor 9X یکی از مدرن‌ترین اسمارت‌فون‌های آنر است که امروز نگاهی کلی به آن خواهیم داشت.

آنر 9x با حافظه ی 128 گیگابایتی و رم 6 تا 6.200.000 به فروش می رسد.

آنر x9

هواوی یکی از معدود کمپانی‌های سازنده تلفن همراه است که در بخش پردازنده خودکفا است. چیپست‌های سری کایرین در گوشی‌های هواوی و آنر رقیب سرسختی برای چیپست‌های کوالکام و سامسونگ هستند. کایرین 710F با معماری 12 نانومتری در درون گوشی آنر 9X وظیفه اصلی پردازشی را بر عهده یک پردازنده 8 هسته‌ای قرار داده است. پردازنده این گوشی از 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد.

آنر گوشی 9X را در مدل‌های مختلف با حافظه‌های مختلفی عرضه می‌کند. گوشی Honor 9X که شما مشاهده می‌کنید، نسخه 128 گیگابایتی است که 6 گیگابایت رم نیز برای اجرای برنامه‌ها و چندوظیفگی در اختیار دارد. بدیهی است که حافظه رم قابل ارتقا نیست، اما حافظه داخلی که برای ذخیره سازی انواع اطلاعات نظیر عکس، فیلم، موزیک و … است، می‌تواند به کمک کارت حافظه خارجی تا 512 گیگابایت افزایش پیدا کند.

این گوشی میان‌رده از نمایشگر تمام صفحه ۶.۵۹ اینچی با پنل IPS بهره می‌برد که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد. چیپست گوشی، کرین 710F است که در مقایسه با مدل قدیمی‌تر کرین 710 اندکی کارایی بالاتری دارد. مدلی که در ایران روانه بازار شده از ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد؛ البته در مدل‌های ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی هم تولید شده که در کشور نایاب هستند.

آنر 9X به دوربین اصلی سه گانه با ترکیب اصلی، فوق عریض و عمق سنج مجهز شده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم به شکل جهنده طراحی شده است. از دیگر مشخصات باید به حسگر اثر انگشت قرار گرفته در قاب پشتی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، بدنه با کیفیت شیشه‌ای-فلزی و عرضه با اندروید ۹.۰ اشاره کرد. از معایب این میان‌رده، شارژ نه چندان سریع ۱۰ واتی و وزن نسبتاً بالای ۱۹۶ گرمی هستند.

گوشی های قیمت مناسب برند هواوی؛ هواوی Y9s

گوشی Y9s از سری محصولات جدید و میان‌رده شرکت هوآوی محسوب می‌شود که به تازگی معرفی و روانه بازار شده است. در بررسی اجمالی این گوشی باید هوآوی را تحسین نمود چرا که با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه محصولی با طراحی بسیار زیبا و لوکس در کنار مشخصات سخت افزاری ایده ال و قدرتمند را معرفی و روانه بازار نموده است. بطوری که با در دست گرفتن این گوشی حس فوق العاده‌ای به شما منتقل می‌شود.

هواوی Y9s با حافظه ی 128گیگابایتی و رم 6 تا 6.500.000 ت به فروش میرسد.

هواوی Y9s

هواوی Y9s دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 2340×1080 با تراکم پیکسلی 391 پیکسل در اینچ می‌باشد که از وضوح و شفافیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و با توجه به بهره مندی این گوشی از دوربین سلفی پاپ آپ، نمایشگر این بصورت تمام صفحه و بدون هیچگونه ناچ و یا حفره ای می‌باشد.

هواوی در طراحی و ساخت این گوشی سنگ تمام گذاشته و به واقع با در دست گرفتن این گوشی حس فوق العاده استفاده از یک گوشی لوکس به مصرف کننده منتقل می‌شود. فریم دور این گوشی از جنس آلومینیوم بوده و جنس قاب پشتی از شیشه می‌باشد. باید اعتراف نمود که ترکیب فلز و شیشه و استفاده هواوی از رنگ‌های جذاب در این مدل برای ما تجربه حس فوق العاده‌ای راه به همراه داشت.

هواوی Y9s را می‌توان از گوشی‌های نزدیک به آنر 9X به حساب آورد. میان‌رده هواوی با وجود ابعاد مشابه، سنگین‌تر (۲۰۶ گرم) بوده و بر خلاف گوشی آنر از شبکه‌های وای فای 802.11ac پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این حسگر اثر انگشت آن در لبه سمت راست قرار گرفته است. سایر مشخصات این دو گوشی مشابه هستند. هواوی Y9s تنها در یک مدل با رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸ گیگابایتی تولید می‌شود و با قیمت حدود ۶،۵۰۰،۰۰۰ تومان (با گارانتی) به فروش می‌رسد و در این ماه ارزش خریدی کمتر از آنر 9X دارد.

گوشی موبایل موتورولا وان اکشن

موتورولا وان اکشن با حافظه 128 گیگابایتی و رم 4 تا 5.150.000 تومان به فروش می رسد.

موتورولا وان اکشن

موتورولا وان اکشن مشابه بسیاری از میان‌رد‌ه‌های دیگر این برند یکی از بهترین‌ها در رده قیمتی خود است. این گوشی نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل از نوع IPS دارد و قلب تپنده آن چیپست اگزینوس ۹۶۰۹ است. وان اکشن تنها در یک ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار شده است. این گوشی میان‌رده از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد که شامل حسگرهای اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در کنار فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک عمق سنج است. یکی از قابلیت‌های این گوشی که موتورولا روی آن تاکید می‌کند امکان فیلم‌برداری با رزولوشن +fHD با دوربین فوق عریض است که ادعا می‌شود از پس هر شرایط نوری هم بر می‌آید. در حفره نمایشگر هم دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

وان اکشن همچنین از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی بهره می‌برد و به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ نه چندان سریع ۱۰ وات مجهز شده است. این گوشی با اندروید وان (نسخه ۱۰) روانه بازار شده و به همین دلیل تا مدت‌ها خیالتان را از بابت دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی اندروید راحت می‌کند.

مطالب مرتبط