معرفی کامل فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

امتیاز دهید post

رمانتیسم عماد و طوبا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ‌زاده محصول سال ۱۳۹۸ است. تهیه کنندگی کار بر عهده مهدی صباغ‌زاده بوده و الناز حبیبی و علی انصاریان از بازیگران این فیلم می‌باشند. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا (Romantism Emad And Tuba) ، نام فیلمی کمدی ، رمانتیک و فانتزی به نویسندگی و کارگردانی (کاوه صباغ زاده) و تهیه کنندگی (مهدی صباغ زاده) می باشد که در سال 1398 تولید گردیده است و اقتباسی آزاد از کتابی نوشته آلن دوباتن می باشد. همچنین رمانتیسم عماد و طوبا دومین فیلم بلند سینمایی کاوه صباغ زاده می باشد که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است و از نظر پروداکشن، سنگین و پیچیده است. فیلمبرداری این فیلم پس از 85 جلسه تصویربرداری ، در تاریخ 12 بهمن ماه 98 به پایان رسید. علیرغم تلاش گروه سازنده برای رساندن فیلم به جشنواره فجر به دلیل سختی مراحل فنی و تولیدی، فیلم از رسیدن به جشنواره فیلم فجر بازماند. 85 درصد از فیلمبرداری این اثر در تهران، بخشی در روستا و جنگل‌های شمال ایران و بخشی کوتاه در کیش خواهد بود.

 

خلاصه داستان رمانتیسم عماد و طوبا

وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبروی هم قرارداد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست…

بازیگران فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی، سانیا رمضانی، سام ولی پور

کاوه صباغ زاده اولین فیلم سینمایی خود را با نام «ایتالیا ایتالیا» در سال 1395 ساخته است. کاوه صباغ زاده پسر مهدی صباغ زاده است.

 

عوامل فیلم رمانتیسم عماد و طوبا:

نویسنده , کارگردان: کاوه صباغ زاده / تهیه کننده: مهدی صباغ زاده / تدوین: پگاه احمدی / جلوه های بصری: سینا قویدل / مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان / طراح گریم: محسن دارسنج / طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی / طراح لباس: آرام موسوی / صدابردار: ساسان نخعی / طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان / مدیر تولید: امیر مقدس / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: نادر بهرامی / روابط عمومی: آرزو نصیرپور / جلوه های ویژه: ایمان کرمیان , آرش آقابیک / طراح بدلکاری: امیر بدری / برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی فهیمی / مدیر تدارکات: مهدی روزبهانی.

مطالب مرتبط