سریال جدید ستاره‌های پاکستانی برای استریمر هندی ساخته شد

امتیاز دهید post

استریمر بزرگ هندی در حال گسترش محتوای محلی و منطقه‌ای خود برای مخاطبان جهانی است.

به نقل از ورایتی، فواد خان و صنم سعید ۲ نفر از شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های پاکستانی کار فیلمبرداری سریالی که هنوز نام آن مشخص نشده را برای یک سرویس استریمینگ هندی به پایان رسانده‌اند.

این سریال برای برند «زندگی» ساخته شده که بخش مخصوص پخش محتوای هند و پاکستان برای سرویس استریمینگ ZEE۵ Global هند است.

این سریال عناصر رئالیسم جادویی را با فانتزی ماوراءالطبیعی مخلوط می‌کند و همچنین عناصر خانوادگی دارد. کارگردان آن عاصم عباسی است که مدتی پیش نخستین پروژه اوریجینال پاکستانی برای برند زندگی یعنی «چورل‌ها» را کارگردانی کرده بود و همچنین فیلم سینمایی «کیک» را ساخته است.

خان در سریال جدید نقش پدری را ایفا می‌کند که سعی دارد برای پسرش تمام نقش‌های پدری را ایفا کند که خودش از آن‌ها بهره نبرده بود. سعید هم نقش اول زن سریال است که راز و رمزهای ماوراطبیعی دارد و تلاش می‌کند به اطرافیانش کمک کند.

این سریال خارج از استودیو و در لوکیشن‌های مختلف در کراچی و دره هونزا فیلمبرداری شده است.

عباسی گفت: این فیلمبرداری برای من خیلی جنبه شخصی داشت. بیش از پنج ماه طول کشید و چالش‌برانگیزترین تجربه زندگی‌ام بود اما در عین حال خیلی لذت‌بخش بود.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه خیلی روزهای جالبی در حین فیلمبرداری داشتیم، آخرین روز مخصوصاً پر از اکشن بود. یادم می‌آید ماشینی که قرار بود از آن استفاده کنیم کار نمی‌کرد و بنابراین از ماشین شخصی خودم استفاده کردیم. فواد حسابی باید از آن کار می‌کشید و در یک جاده باریک ترمز دستی می‌کشید و دور می‌زد. صحنه خوبی شد ولی من تایر جدید لازم دارم.

خان در کنار موفقیت‌هایش در پاکستان، نقش‌آفرینی‌های محبوبی در تعدادی فیلم بالیوودی از جمله «کاپور و پسران» و «خوبسورات» هم داشته است.

مطالب مرتبط