جدیدترین سریال های نمایش خانگی 1401 (یاغی، مترجم و پدر گورادیولا)

امتیاز دهید post

شروع تولید و توزیع سریال ها در شبکه پخش خانگی به اواخر دهه هشتاد برمی‌گردد. زمانی که فیلم‌سازها سعی کردند تا توجه مخاطبان فارسی‌زبان را با سریال‌هایی مثل قهوه تلخ و قبل یخی به خود جلب کنند. به دلیل کمتر بودن محدودیت‌ و ممیزی، سبک جدیدی از سریال های ایرانی در این شبکه تولید و به نمایش گذاشته شد. شاید ابتدا کسی شبکه پخس خانگی را جدی نمی‌گرفت اما اکنون همه می‌دانند که رقیب بزرگی برای تلویزیون است و پتانسیل و ظرفیت‌های زیادی برای بهبود سطح کیفی تولیدات سینمایی وجود دارد. در حال حاضر شبکه نمایش خانگی یکی از رسانه‌های مورد توجه مردم و بسیار پر مخاطب است و بسیاری از کارگردان‌ها و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به آن ورود کرده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی جدیدترین سریال های ایرانی که در حال پخش در شبکه نمایش خانگی هستند بپردازیم. علاوه بر این همه‌ی این سریال‌هارا می‌توانید از سایت معتبر شیک مووی https://shikmovie.co دانلود کنید.

هم اکنون که در خرداد ماه سال 1401 هستیم، تب سریال های نمایش خانگی بسیار داغ است و سریال‌های زیادی با سبک‌های متنوع برای پوشش سلایق مختلف در حال پخش است. سریال‌هایی مثل:

جدیدترین سریال های نمایش خانگی 1401 (یاغی، مترجم و پدر گورادیولا)

سریال یاغی

سریال یاغی یکی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که توسط محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1400 شروع به تولید آن شده است. یک درام پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان! این سریال در ژانر اجتماعی، جنایی و معمایی و با اقتباس از رمان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش ساخته شده است. سریال درباره کشتی‌گیر جوان و نابغه‌ای است که با قبول پیشنهاد حمایت مالی از سوی یک مرد ثروتمند، به راه خلاف کشیده می‌شود. علی شادمان ایفاگر نقش این کشتی‌گیر جوان است و کاراکتری با بازی پارسا پیروزفر حامی مالی اوست.

نکته جالب این است که رمان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش، همزمان با پخش سریال یاغی با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های فیدیبو قرار گرفت. فیلمنامه یاغی را پدرام‌پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی آزاد به این رمان نگاریده‌اند. شاید باور نکنید اما چهره متفاوت پارسا پیروزفر به تنهایی می‌تواند نگاه‌های زیادی را به سمت این سریال پرستاره جلب کند. بیایید نگاهی به ستاره‌های این سریال جذاب بیندازیم:

پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی.

پیشنهاد می‌کنیم که تماشای این سریال جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید. برای دانلود سریال یاغی اینجا کلیک کنید.

اطلاعات سریال یاغی:

  • کارگردان: محمد کارت
  • تهیه‌کننده: سید مازیار هاشمی
  • ژانر: اجتماعی، جنایی، معمایی
  • سال ساخت: 1400
  • زمان پخش: بهار 1401

جدیدترین سریال های نمایش خانگی 1401 (یاغی، مترجم و پدر گورادیولا)

سریال مترجم

بهرام توکلی سرانجام عزمش را برای کارگردانی سریال در شبکه نمایش خانگی جزم کرد و اولین قدم را برداشت. «مترجم» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا در حال پخش است. توکلی و ملکان قبل از این در کارهای سینمایی مثل «جهان پهلوان تختی» و «تنگه ابوقریب» با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این سریال با فیلمنامه‌ی خود بهرام توکلی ساخته شده است. توکلی قبل از فیلمنامه سریال مترجم، فیلمنامه «بیمار استاندارد» را برای نوروز ۹۵ شبکه یک و سریال «نهنگ آبی» را برای شبکه پخش خانگی نوشته بود. داستان فیلم درباره یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند و رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر روی زندگی‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند. مترجم در واقع یک سریال درام و رازآلود است. برخی از بازیگران این سریال:

پانته‌آ پناهی‌ها، صابر ابر، ملیکا شریفی‌نیا، هدی زین‌العابدین

تا کنون یعنی اواخر خرداد تنها یک قسمت از سریال مترجم پخش شده که پیشنهاد می‌کنیم به تماشای آن بنشینید.

اطلاعات سریال یاغی:

  • کارگردان: بهرام توکلی
  • تهیه‌کننده: سعید ملکان
  • ژانر: درام، رازآلود
  • سال ساخت: 1400
  • زمان پخش: بهار 1401

جدیدترین سریال های نمایش خانگی 1401 (یاغی، مترجم و پدر گورادیولا)

سریال پدر گواردیولا

«پدر گواردیولا» دومین تجربه سعید نعمت‌الله در زمینه ساخت سریال و یکی از پربازیگرترین سریال‌های در حال ساخت شبکه نمایش خانگی است. فیلم‌برداری این سریال به اواخر پاییز سال گذشته در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران آغاز شده است. شاید بتوان به این سریال لقب گران‌ترین سریال را هم داد که البته با وجود ستارگانی چون مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد چیز عجیبی نیست. پدر گواردیولا ژانر اجتماعی و درام دارد و قصه یک خانواده را روایت می‌کند که یک اتفاق موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند. البته در حال حاضر داستان این سریال پنهان است و اطلاعات کافی در مورد آن وجود ندارد. امیدواریم که فیلم‌برداری این سریال به‌زودی تمام شود تا از داستان آن باخبر شویم. البته زمان پخش این سریال بهار سال 1401 تخمین خورده است و تقریبا همین روزها باید پخش شود. نکته جالب در رابطه با سریال پدر گواردیولا، حضور خواننده مطرح موسیقی کشور، آرش عدل‌پرور معروف به آرشAP در این سریال است.

یکی از بخش‌های حاشیه‌ساز سریال پدر گواردیولا، دستمزد بازیگران آن بود. دستمزد حدودی 3 بازیگر اصلی این سریال به این ترتیب است: مهران مدیری (دستمزد ۵/۵ میلیارد)، آرش عدل‌پرور (دستمزد ۲ میلیارد) و حمید فرخ نژاد(دستمزد 4 میلیارد).

بازیگران سریال پدر گواردیولا:

مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، آرش عدل‌پرور (آرش AP)، ستاره اسکندری و امیر‌مهدی ژوله و نرگس محمدی، حمید فرخ‌نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خویینی‌ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت‌اله

اطلاعات سریال یاغی:

  • کارگردان: سعید نعمت‌الله
  • تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی
  • ژانر: خانوادگی، درام، اجتماعی
  • سال ساخت: 1400
  • زمان پخش: بهار 1401

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کافی درباره جدیدترین سریال های ایرانی نمایش خانگی را برای شما بازگو کنیم. امیدواریم اطلاعات لازم را کسب کرده باشید و بتوانید بهترین سریال های ایرانی را برای تماشا در کنار خانواده انتخاب کنید. همچنین نگران دانلود این سریال‌ها نباشید. سایت شیک مووی بلافاصله پس از پخش آثار، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما می‌توانید این سریال را بعد از پخش از شیک مووی به صورت قانونی و حلال دانلود کنید.

مطالب مرتبط