نمایشگرهای OLED سری آیفون 14 توسط سامسونگ عرضه شدند

امتیاز دهید post

گفته می شود سامسونگ بیش از 70 درصد از نمایشگرهای OLED مورد استفاده در سری آیفون 14 را تامین می کند.

بر اساس گزارش جدید، سامسونگ بزرگترین تامین کننده نمایشگرهای OLED برای سری آیفون 14 اپل است و بر اساس گزارش جدید، سایر تامین کنندگان مانند LG و BOE را با اختلاف زیادی پشت سر گذاشته است. گزارش شده است که این شرکت کره ای بیش از 70 درصد از نمایشگرهای OLED مورد استفاده اپل در سری آیفون 14 را تامین می کند و پنل های آن در هر چهار دستگاه آیفون 14 که در سال 2022 عرضه شدند استفاده می شود. در مقایسه، ال جی و BOE مستقر در چین دریافت کرده اند. سفارشات کمتری برای نمایشگرهای OLED از اپل و پنل های آن ها تنها در یک یا دو مدل استفاده می شود.

این گزارش از طریق سایت کره ای The Elec منتشر شده است که بیان می کند از بیش از 120 میلیون نمایشگر OLED سفارش داده شده توسط اپل برای سری آیفون 14، انتظار می رود حدود 80 میلیون آن تنها توسط سامسونگ ارسال شود. گفته می شود که ال جی و BOE به ترتیب حدود 20 و 6 میلیون نمایشگر را به دلیل مشکلاتی مانند مشکلات تولید و تقاضای کمتر از حد انتظار برای نسخه اصلی آیفون 14 ارسال خواهند کرد.

اپل امسال چهار مدل از سری آیفون 14 را عرضه کرد که سامسونگ برای هر چهار نمایشگر OLED عرضه کرد. گفته می‌شود ال‌جی نمایشگرها را فقط برای انواع آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه می‌کند، در حالی که BOE نمایشگرها را فقط برای آیفون ۱۴ ارائه می‌کند.

حدود 60 میلیون از مجموع 80 میلیون صفحه نمایش OLED سامسونگ در آیفون 14 پرو (بازبینی) و آیفون 14 پرو مکس استفاده خواهد شد.

سامسونگ برای مدت طولانی تامین کننده برتر صفحه نمایش های OLED اپل برای سری آیفون های خود بوده است. این شرکت برخلاف شرکت‌های رقیب مانند ال‌جی با مشکلات و تنگناهای کمتری در زمینه تولید و عرضه مواجه بوده است. اپل همچنین می تواند نمایشگرهای OLED را به نسل بعدی آیفون SE بیاورد، که تاکنون به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه معرفی شده است و برای کمک به پایین نگه داشتن قیمت، به نمایشگرهای LCD ارزان تر متکی بوده است.

مطالب مرتبط