گوشی‌های شیائومی و ردمی با به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، از پشتیبانی 5G واقعی Jio پشتیبانی می‌کنند

امتیاز دهید post

کاربران باید در تنظیمات گوشی Xiaomi و Redmi خود، نوع شبکه ترجیحی را به 5G تغییر دهند.

شیائومی هند روز سه‌شنبه همکاری خود را با Reliance Jio اعلام کرد تا تجربه 5G واقعی این شرکت مخابراتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

بر اساس بیانیه‌ای، مدل‌های گوشی‌های هوشمندی که از شبکه مستقل (SA) پشتیبانی می‌کنند، به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای کار یکپارچه در شبکه Reliance Jio دریافت کرده‌اند.

دستگاه‌های فعال شده عبارتند از Mi 11 Ultra 5G، Xiaomi 12 Pro 5G، Xiaomi 11T Pro 5G، Redmi Note 11 Pro+ 5G، Xiaomi 11 Lite NE 5G، Redmi Note 11T 5G، Redmi 11 Prime 5G، Redmi Note 5G، Mig1، Redmi Note 11 Pro+ 5G. Mi 11X Pro 5G، Redmi K50i 5G، Xiaomi 11i 5G و Xiaomi 11i HyperCharge 5G.

در این بیانیه آمده است: «شیائومی هند…امروز همکاری خود را با Reliance Jio برای ارائه یک تجربه «5G واقعی» به مصرف‌کنندگان خود اعلام کرد… همه گوشی‌های هوشمند 5G شیائومی برای پشتیبانی از شبکه Jio True 5G».

این ارتباط به کاربران گوشی‌های هوشمند شیائومی و ردمی امکان می‌دهد به اتصال 5G این شرکت مخابراتی دسترسی داشته باشند و ویدیوها را بدون وقفه پخش کنند، از تماس‌های ویدیویی با وضوح بالا لذت ببرند و بازی‌های با تأخیر کم را در دستگاه‌های خود انجام دهند.

کاربران برای دسترسی به شبکه True 5G Standalone (SA) جیو باید در تنظیمات گوشی هوشمند شیائومی و ردمی خود، نوع شبکه ترجیحی را به 5G تغییر دهند.

گوشی‌های هوشمند شیائومی مانند Redmi K50i و Redmi Note 11T 5G تحت آزمایش‌های دقیقی با شبکه True 5G Reliance Jio قرار گرفته‌اند تا از اتصال بدون مانعی که واقعاً می‌تواند به بهبود تجربه کاربران کمک کند، اطمینان حاصل شود. امروزه، اکثر دستگاه‌های مجهز به 5G شیائومی و Redmi با Reliance Jio بهترین کار را می‌کنند. در این بیانیه آمده است: شبکه 5G واقعی.

Muralikrishnan B، رئیس شیائومی هند، گفت که این حرکت به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند با تجربه واقعی 5G Reliance Jio در گوشی‌های شیائومی و ردمی، از بهترین 5G لذت ببرند.

رئیس Reliance Jio Infocomm Sunil Dutt گفت: “با توجه به اینکه مصرف کنندگان در مرکز همه چیز هستند، فعال کردن دسترسی واقعی 5G به عموم یک ماموریت ثابت برای Jio بوده است و ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که تمام دستگاه های 5G شیائومی آینده دارای اتصال SA خارج از سیستم خواهند بود. جعبه، علاوه بر موارد موجود که برای پشتیبانی از True 5G با نرم افزار ارتقا یافته اند.

مطالب مرتبط