گورمن: آیفون Ultra ویژگی های بهتری نسبت به مدل های حرفه ای ارائه می دهد

امتیاز دهید post

همچنین انتظار دارید که از مدل موجود «Pro Max» گران‌تر باشد.

سامسونگ اولین تولید کننده گوشی های هوشمند بود که گوشی هوشمند خود را با برند Ultra در سطح جهانی عرضه کرد. این گوشی گلکسی اس 20 اولترا نام داشت و بهترین سخت افزار ممکن را همراه با بهترین دوربین های ممکن سامسونگ در سال 2020 ارائه کرد. سپس سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5G را عرضه کرد و سپس با عرضه گلکسی سری نوت خود را با سری S خود ادغام کرد. S22 Ultra چند سال بعد. شیائومی همچنین با عرضه Mi 11 Ultra خود در سال 2021 و جانشین اخیر خود یعنی Xiaomi 12S Ultra به باند «Ultra» پیوست. یک منبع موثق اکنون اشاره می کند که اپل همچنین در حال آماده شدن برای راه اندازی یک دستگاه “Ultra” خود است، دستگاهی که نه تنها دارای قابلیت های بیشتری نسبت به مدل های “Pro” خود است، بلکه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، گزارش شده است که اپل در داخل در مورد عرضه یک مدل جدید آیفون در سال 2024 بحث کرده است. مدل آیفون 14 پرو مکس در حال حاضر موجود است. گورمن بیان می‌کند که در تماس قبلی، تیم کوک، مدیر عامل اپل، مطمئن بود که مشتریانش پول بیشتری را برای ویژگی‌های بیشتر خرج می‌کنند، زیرا آیفون «در زندگی مردم یکپارچه شده است» و به کاربران اجازه می‌دهد پرداخت‌ها را انجام دهند، لوازم مجهز به اینترنت اشیا را کنترل کنند، و سلامت آنها را نیز پیگیری کنید.

گورمن شرط می‌بندد که اپل بهبودهای بیشتری در دوربین اضافه کند، بیش از پیشرفت‌هایی که قبلاً انتظار می‌رفت در مدل‌های آیفون 15 پرو که امسال عرضه می‌شوند. انتظارات دیگر از این آیفون “Ultra” آینده نیز شامل پردازنده سریعتر و احتمالاً نمایشگر حتی بزرگتر است. همچنین می‌تواند یک آیفون بدون پورت باشد و پورت لایتینگ را کنار بگذارد تا فقط به صورت بی‌سیم شارژ شود.

مینگ-چی-کو، تحلیلگر TF Securities، در یادداشت های تحقیقاتی اخیر خود نیز به بهبودهای دوربین که ممکن است در سال 2023 به سری آیفون 15 بیاید اشاره کرد. او همچنین در توییت های خود بیان کرد که چگونه اپل می تواند از لنز پریسکوپ برای آیفون 16 آینده استفاده کند. دستگاه با برند Pro Max یا Ultra. افزودن لنز پریسکوپ در تئوری زوم اپتیکال بهبود یافته ای را ارائه می دهد و همچنین به تمایز بهتر Pro آن از دستگاه های Pro Max کمک می کند، که از سری آیفون 15 شروع می شود.

با توجه به اینکه سامسونگ در حال حاضر دو محصول منحصر به فرد مانند مدل گلکسی اس اولترا (با قابلیت S-Pen) و دستگاه های گلکسی زد فولد و زد فلیپ را در بخش پرمیوم خود ارائه می دهد، واقعا جالب خواهد بود که ببینیم اپل کجا و چگونه آیفون های پریمیوم خود را متنوع می کند. که در حال حاضر با یک عامل شکل گیر کرده است. با سری آیفون 14 خروجی، اپل یک آیفون 14 پایه را به فروش می رساند و سپس یک آیفون 14 پلاس کمی گرانتر با باتری و نمایشگر بزرگتر به فروش می رساند. بالاتر از این، مدل‌های رده بالای Phone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max با دوربین‌های بهتر و نمایشگر تازه معرفی شده با بریدگی‌های Dynamic Island قرار دارند.

مطالب مرتبط