گزینه‌های ذخیره‌ و رنگ ها در طراحی متفاوت شیائومی 13

امتیاز دهید post

مدل‌های سری 13 شیائومی دارای دوربین‌های عقب با برند لایکا خواهند بود.

مدت هاست که انتظار می رفت گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی در بازارهای جهانی عرضه شوند. این سری – متشکل از یک مدل پایه و یک مدل حرفه ای – در دسامبر 2022 در چین راه اندازی شد. گوشی های هوشمند موجود در سری Xiaomi 13 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 Qualcomm مجهز شده اند. این گوشی ها همچنین اخیراً در چندین سایت صدور گواهینامه مشاهده شده اند که به عرضه قریب الوقوع آنها در سطح جهانی و همچنین در هند اشاره دارد. اخیراً فاش شده از گزینه‌های ذخیره‌سازی و رنگ‌های موجود در مدل پایه شیائومی 13 خبر داده است.

Tipster Paras Guglani (@passionategeekz) اشاره کرد که نوع جهانی تلفن هوشمند پایه سری 13 شیائومی در چهار پیکربندی ذخیره سازی و چهار گزینه رنگی در دسترس خواهد بود. همانطور که در توییت مشاهده می شود، به نظر می رسد گزینه های رنگی “نسخه های محدود” برای گوشی هوشمند آینده شیائومی مشکی، سبز، قرمز و زرد است.

توییت گوگلانی همچنین پیشنهاد می‌کند که نسخه جهانی پایه شیائومی 13 در چهار پیکربندی موجود خواهد بود: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی.

توییت دیگری توسط اسنوپی تک (snoopytech@) رندرهای طراحی گوشی های هوشمند آینده شیائومی 13 را به اشتراک گذاشته است. این شامل شیائومی 13 لایت است که در مورد آن بسیار صحبت شده است. طبق رندرها، شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13 لایت دارای نمایشگر خمیده خواهند بود. از سوی دیگر، شیائومی 13 پایه صفحه نمایش تخت با طراحی لبه تخت خواهد داشت. این تصاویر فاش شده، شیائومی 13 لایت را با بریدگی قرصی نشان می‌دهند که این موضوع را تقویت می‌کند که احتمالاً این مدل به Xiaomi Civi 2 تغییر نام خواهد داد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند شیائومی 13 دارای مشخصاتی مشابه مدلی باشد که در چین معرفی شد که دارای رابط کاربری MIUI 14 و صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K OLED با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز است. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC پشتیبانی می کند و تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X را پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است که گوشی های هوشمند شیائومی 13 دارای دوربین هایی با برند Lecia هستند. این دو شرکت قبلاً روی Xiaomi 12S Ultra با هم کار کرده‌اند و انتظار می‌رود که در آینده بر روی چندین دستگاه دیگر در نتیجه مشارکت اخیرشان کار کنند.

مانند انواع چینی، نسخه‌های جهانی گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 احتمالاً دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی با برند لایکا هستند که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 با HyperOIS هدایت می‌شود.

مطالب مرتبط