خزانه داری آمریکا : شرکت های آمریکایی در بخش کاوش فعالیت کنند

امتیاز دهید post

جانت یلن وزیر خزانه داری ایالات متحده گفت که ایالات متحده بزرگترین شریک تجاری هند است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده روز شنبه گفت که شرکت های فناوری مانند اپل و گوگل تولیدات تلفن های خود را در هند گسترش داده اند و از آنجایی که ایالات متحده به آینده چشم دوخته است، او مشتاق است روابط خود را در بخش فناوری تعمیق بخشد.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده در میزگردی با رهبران تجارت فناوری ایالات متحده و هند در بنگالور در حاشیه اولین نشست وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی تحت ریاست G20 هند صحبت می کرد.

“من مشتاق به تعمیق روابط در بخش فناوری هستم. ایالات متحده رویکردی به نام “رفاقت” را برای تقویت انعطاف پذیری زنجیره تامین خود پیش می برد. ما این کار را با تقویت یکپارچگی با بسیاری از شرکای تجاری مورد اعتماد خود از جمله هند انجام می دهیم. ما این کار را انجام می دهیم. به عنوان مثال، شرکت‌های فناوری مانند اپل و گوگل، تولید تلفن خود را در هند گسترش داده‌اند.” یلن گفت.

جانت گفت که از طریق مشارکت برای زیرساخت و سرمایه گذاری جهانی (PGII)، ایالات متحده در حال سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال است که باعث رشد فراگیر و انعطاف پذیر در هند می شود.

یلن گفت که تحت PGII، ایالات متحده سرمایه گذاری در فناوری کشاورزی برای فعال کردن تولیدات کشاورزی هوشمند در شرایط آب و هوایی و در سیستم های پرداخت دیجیتال برای کارآفرینان خرد اعلام کرده است و افزود که این سرمایه گذاری ها در کنار سرمایه گذاری ها در انرژی های تجدیدپذیر، سلامت و سایر بخش های زیرساختی هستند. هند.

به طور کلی، وزیر گفت که ایالات متحده قصد دارد تا 200 میلیارد دلار (تقریبا 1658500 کرور) تا سال 2027 برای PGII بسیج کند و ایالات متحده مشتاق مشارکت با هند برای ادامه سرمایه گذاری در آینده است.

میزگرد با حضور مدیران ارشد اجرایی مانند ساندیپ پاتل از IBM، ناندان نیلکانی از اینفوسیس، نیوروتی رای از اینتل، ریشاد پریمجی از ویپرو، جاش فولگر از فاکسکان، ویکرام رای از جنرال الکتریک، رکا منون از Accenture، الکساندر اسلیتر از تجارت هند در ایالات متحده برگزار شد. شورا (USIBC) و نیودیتا مهرا از انجمن مشارکت استراتژیک ایالات متحده و هند (USISPF).

یلن گفت که ایالات متحده بزرگترین شریک تجاری هند است.

“در سال 2021، تجارت دوجانبه ما بیش از 150 میلیارد دلار بود (نزدیک به 1243900 کرور). روابط مردمی ما صمیمیت روابط ما را تایید می کند. او گفت: “ما به صورت روزانه به یکدیگر وابسته هستیم. هندی ها از واتس اپ برای برقراری ارتباط استفاده می کنند و بسیاری از شرکت های آمریکایی برای فعالیت به Infosys متکی هستند.”

آخرین سفر یلن به هند در نوامبر برای مشارکت اقتصادی و مالی ایالات متحده و هند بود.

ناندان نیلکنی، رئیس غیر اجرایی اینفوسیس، گفت که اینفوسیس 330000 نیروی کار جهانی دارد.

Infosys دارای پایگاه قوی در ایالات متحده است.

یک مرکز آموزشی در سطح جهانی در ایندیاناپولیس فقط برای مردم آمریکا در نظر گرفته شده است.

نیلکنی گفت: “ما امسال 7000 فارغ التحصیل جدید جذب کرده ایم. ما با تمام دانشگاه های آمریکا کار می کنیم و موسسات آموزشی با 1200 معلم در آمریکا داریم و می خواهیم آن را گسترش دهیم.”

نیلکانی گفت که Infosys سیستم مالیاتی هند را در باطن اجرا می کند. وی افزود: “کل سیستم مالیات بر درآمد و مالیات کالا و خدمات (GST) توسط Infosys در باطن اجرا می شود که تماما دیجیتال و بدون کاغذ است.

وی همچنین گفت که ایالات متحده اینترنت و سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) را اختراع کرده است. نیلکانی افزود: «ما متوجه شدیم که اگر زیرساخت های عمومی را از طریق دولت در مقیاس فعال کنیم و آن را به استاندارد باز در زمین بازی و نوآوری در بالاترین حد تبدیل کنیم، جادویی مانند Aadhaar، مرجع شناسایی منحصر به فرد هند (UIDAI) اتفاق می افتد.

سندیپ پاتل، مدیر عامل IBM هند/آسیای جنوبی گفت که دیدار و گفتگو در مورد تقویت مشارکت فناوری مورد اعتماد هند و ایالات متحده عالی بود.

وی افزود: «اقدامات سیاستی پیشگیرانه در مورد فناوری حیاتی و نوظهور باعث تقویت دوستی و سودمندی اقتصاد و مردم هر دو کشور خواهد شد.»

مطالب مرتبط