ماسک : مشترکین آبی توییتر که تایید شده اند اولویت بندی می شوند

امتیاز دهید post

ایلان ماسک قول داده بود که کاربران توییتر که مشترک سرویس پریمیوم این پلتفرم هستند در اولویت پاسخ‌ها قرار خواهند گرفت و می‌توانند در نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، در رابطه با اکانت هایی که تیک آبی تایید شده اند، اطلاعیه مهمی داده است. تغییراتی که ماسک پس از تصاحب خود در توییتر ایجاد کرده است، گسترده بوده است. افزودن یک اشاره گر دیگر به به‌روزرسانی‌های او مربوط به اولویت‌بندی حساب‌های تأیید شده است. این اطلاعات روز سه‌شنبه زمانی منتشر شد که ایلان ماسک در توییتی نوشت: «اکنون حساب‌های تأیید شده در اولویت قرار دارند».

به دلیل توسعه اخیر، چندین سلبریتی تیک آبی تایید شده خود را از حساب های توییتر خود از دست داده اند. از آنجایی که چندین حساب شروع به پرداخت کرده‌اند، این اعلامیه قطعاً دیگران را تشویق می‌کند تا به این باند بپیوندند.

تیک آبی به عنوان راهی برای محافظت از افراد شناخته شده در برابر جعل هویت و مقابله با اطلاعات نادرست عمل کرد.

توییتر در ماه مارس در پستی اعلام کرد: “در اول آوریل، برنامه تایید شده قدیمی خود را متوقف می کنیم و تیک های تایید شده قدیمی را حذف می کنیم. برای حفظ تیک آبی شما در توییتر، افراد می توانند برای Twitter Blue ثبت نام کنند.”

توییتر اولین بار سیستم علامت چک آبی را در سال 2009 معرفی کرد تا به کاربران کمک کند تشخیص دهند که افراد مشهور، سیاستمداران، شرکت ها و برندها، سازمان های خبری و سایر حساب های “منافع عمومی” واقعی هستند و حساب های تقلبی یا تقلید کننده نیستند. این شرکت قبلاً برای تأیید هزینه ای دریافت نمی کرد.

ماسک توییتر آبی را با نشان چک به عنوان یکی از امتیازات برتر طی دو هفته پس از تصاحب شرکت در سال گذشته راه‌اندازی کرد.

در آخر هفته، توییتر نشان‌های تأیید را در چندین حساب مشهور مشهور با میلیون‌ها دنبال‌کننده بازیابی کرد، درست چند روز پس از آن که پلتفرم میکروبلاگینگ تیک‌های آبی قدیمی را برای کاربرانی که پرداخت نمی‌کردند حذف کرد.

این اقدام از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که سلبریتی‌های هندی و سیاستمداران برجسته از شاهرخ خان و سلمان خان گرفته تا راهول گاندی، رهبر کنگره، این هفته پس از اینکه سایت میکروبلاگینگ تحت رهبری ایلان ماسک شروع به حذف نمادهای چک از حساب‌هایی که مبلغی را پرداخت نمی‌کردند، علامت‌های آبی تأیید شده را در حساب‌های توییتر خود از دست دادند. هزینه اشتراک

تیک‌های آبی آرزو در حال حاضر بازگشتی شگفت‌انگیز در حساب‌های این افراد مشهور داشته‌اند. بازیکنان برتر کریکت مانند ساچین تندولکار و ویرات کوهلی که علامت تیک آبی روی دسته‌های توییتر خود را از دست دادند، آنها را پس گرفتند.

مطالب مرتبط