شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند یا میکس فلیپگ است

امتیاز دهید post

گوشی تاشو شیائومی ممکن است تا سال آینده عرضه شود.

انتظار می رود شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو تاشو باشد. گوشی های هوشمند تاشو اخیراً بازارهای جهانی را هجوم آورده اند. با توجه به اینکه اکثر شرکت‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند تاشو به سبک کتابی یا تاشو را عرضه می‌کنند، رقابت بین تولیدکنندگان پیشرو گوشی‌های هوشمند نیز افزایش یافته است. سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 را سال گذشته عرضه کرد و در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی زد فلیپ 5 در چند ماه آینده است. موتورولا هفته گذشته نیز از سری Razr 40 رونمایی کرد. این شرکت قبلاً گوشی Mix Fold 2 را روانه بازار کرده بود و انتظار می‌رود به زودی یک مدل متوالی نیز عرضه کند.

درز جدیدی توسط Tipster Digital Chat Station نشان می دهد که ظاهراً تاشوی تاشو شیائومی احتمالاً بسیار نازک و سبک است. در پاسخ به یک نظر در مورد پست اصلی Weibo، اطلاعات دهنده اظهار داشت که این گوشی تا سال آینده عرضه خواهد شد.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که غول الکترونیکی چینی نام گوشی را میکس فلیپ به نام سری گوشی های هوشمند تاشو Mix Fold خود خواهد گذاشت. انتظار می رود که این شرکت به زودی Mix Fold 3 را عرضه کند، اما هنوز جزئیاتی در مورد یک تلفن تاشو مشخص نیست. جزئیات بیشتری از این گوشی نیز به بیرون درز نکرده است.

رقبایی مانند موتورولا موتورولا Razr 40 و Motorola Razr 40 Ultra را هفته گذشته عرضه کردند. مدل Ultra دارای صفحه نمایش بیرونی 3.6 اینچی (1056 x 1066 پیکسل) POLED و صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی (1080 x 2640 پیکسل) است.

یکی دیگر از شرکت‌های پیشرو در تولید موبایل، Oppo، سال گذشته در دسامبر از گوشی تاشو Find N2 Flip رونمایی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی 6.80 اینچی (2520 در 1080 پیکسل) و صفحه نمایش خارجی 3.26 اینچی ثانویه بود. Vivo X Flip نیز در اوایل سال جاری در ماه آوریل با پنل اصلی 6.74 اینچی (1080 در 2520 پیکسل) و صفحه نمایش بیرونی 3 اینچی (682 x 422 پیکسل) معرفی شد.

مطالب مرتبط